בניטס רוצה להחזיר את מוראטה לריאל

מוראטה. המנג'ר החדש להוט להחזיר אותו לספרד
מוראטה. המנג'ר החדש להוט להחזיר אותו לספרד | צילום: 'אס'

המנג'ר ביקש להשיב את חלוץ יובנטוס, אודגארד יצא להשתפשף בליגה הבכירה

(גודל טקסט)

העיתון 'אס' יצא היום בשער הראשי בידיעה גדולה לפיה רפא בניטס רוצה את אלברו מוראטה בריאל מדריד. המנג'ר סבור שמדובר בחלוץ מצוין והורה לראשי "הבלאנקוס" להפעיל את הסעיף בחוזהו ביובנטוס, לפיו יכולים הספרדים לרכוש אותו בחזרה בשנה הראשונה אחרי מכירתו תמורת 30 מיליון יורו.

 

בנוסף לכך, בניטס רוצה שמרטין אודגרד בן ה-16 ששיחק בריאל מדריד קסטיה בליגה השלישית ומארקו אסנסיו שנרכש ממאיורקה יושאלו לקבוצה אחרת ב'לה ליגה' על מנת להשתפשף ולצבור דקות משחק ברמה גבוהה יותר.

 

 

מוראטה נמכר רק בקיץ האחרון ב-22 מיליון יורו ליובנטוס. למרות שפלורנטינו פרס רוצה את סרחיו אגוארו כאחד משני "הגלקטיקוס" שיגיעו, בניטס הורה לעשות הכל לרכוש את מוראטה חזרה. המנג'ר אמר לנשיא המועדון שתחתיו מוראטה יהיה שחקן חשוב במערך. ריאל מדריד כבר הסכימה לשלם לו משכורת גבוהה יותר מזו שהוא מרוויח ביובנטוס (2.5 מיליון יורו) ולהעניק לו חוזה לחמש שנים.

 

אם מוראטה יגיע ולא אגוארו ששוויו 60 מיליון יורו, הוא ישחק על המשבצת של קארים בנזמה שיקבל הרבה פחות דקות. לבנזמה היה מקום קבוע בהרכב שגרם למוראטה לעזוב, אך עכשיו הדברים יכולים להתהפך. הוא כבש העונה 15 שערים ביובה (שער כל 154 דקות), בעוד בנזמה הבקיע 22 (כל 165 דקות).

 

 

אם פרס יתעקש על רכישת אגוארו ממנצ'סטר סיטי שלא להוטה להיפרד ממנו, הוא יצטרך למכור כדי לקנות. ל"בלאנקוס" יש כעת חוב של 602 מיליון יורו ברוטו. הוא מכר בשנים האחרונות את גונסלו היגוואין (40 מיליון יורו), אנחל די מאריה (70), מסוט אוזיל (45) ואחרים, ולכן רבים במועדון סבורים שעיסקת מוראטה כדאית מכיוון שלמעשה ריאל מדריד תשלם עליו 8 מיליון יורו נטו.

 

בנזמה יודע שקבוצות בכירות באירופה רוצות אותו, אבל רוצה להישאר במדריד גם אם ישחק פחות דקות. החלוץ מוכן להילחם על החולצה של המועדון והעובדה שאין השנה אליפות גדולה תאפשר לו לנוח ולחזור רענן לקבוצה. הוא רוצה להגיע לאימוני תחילת העונה ב-12 ביולי במצב פיזי מושלם.

 

באשר לאודגרד ולאסנסיו, בניטס סבור שהם צעירים וחסרי ניסיון לסגל הראשון והם צריכים לצבור דקות משחק בקבוצה אחרת בליגה הראשונה. ילד הפלא הנורבגי עשוי להיות מושאל לויאריאל, מלאגה או בטיס, קבוצות שמשחקות כדורגל חיובי. ריאל שילמה 3.9 מיליון יורו על אסנסיו ששיחק במאיורקה תחת המנהל המקצועי דודו אוואט. הכדורגלן, שמשתייך לסגל נבחרת ספרד עד גיל 19, יצטרף לתחילת אימוני ריאל מדריד ביולי ואז כנראה יושאל. אודגרד שייך לקבוצה הראשונה למעשה ועד שיושאל ייצא למסע המשחקים של הבלנקוס בסין ואוסטרליה.

 

 

ריאל מדריד לא רוצה למכור את השוער השני קיילור נבאס למרות שייתכן ודויד דה חאה יגיע. ולנסיה ומנצ'סטר יונייטד כבר הביעו בו עניין. הוא יחזור לקבוצה רק אחרי "גביע הזהב", בו תשתתף נבחרתו קוסטה ריקה בין ה-8 ל-27 ביולי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי