אמו של רונאלדו נעצרה בשדה התעופה במדריד

מה יש לו להגיד על זה? רונאלדו
מה יש לו להגיד על זה? רונאלדו | צילום: Gettyimages

דולורוס אלביירו עוכבה לחקירה. הפוסט של CR7 הכניס את האוהדים למתח

(גודל טקסט)

היום פירסם ה'אל מונדו' הספרדי כי בחודש שעבר דולורוס אלביירו נעצרה בשדה התעופה של מדריד 'בארחס' לאחר שבבדיקות שערכו לה שוטרים התגלה כסף רב, 55 אלף יורו, שנמצאו בתיק שלה והיא נאלצה לשלם קנס לאחר שלא היו לה הסברים מהיכן הגיע הכסף. היא הורשתה לטוס לפורטוגל עם עשרת אלפים יורו שנשארו בארנקה, הסכום המקסימלי, על פי חוק מאז 2007, שאדם יכול להוציא מהמדינה במזומן ללא הסבר.

 

דובר המשמר האזרחי של נמל התעופה אישר ל'אל מונדו' שאכן הם ערכו בדיקה שגרתית אצל אמו של השחקן אחרי שלא הצהירה על הסכום שהיה עליה ומצאו להפתעתם את הכסף, עליו היא כאמור לא הצהירה והם פעלו לפי הוראות של רשויות המס בספרד.

 

על פי הפרסומים, ייתכן ודולורס, אם לארבעה ומי שמגדלת בפועל את בנו של רונאלדו, הבריחה כסף שלא שולם עליו מס וכעת היא תצטרך להגיע למתן עדות ולשלם על כך קנס. "אם היא רוצה את הכסף שתסביר מהיכן הוא הגיע", מתעקשים בספרד.

 

רונאלדו ואימו ברגעים מחויכים יותר (Gettyimages)

 

ובינתיים בצרפת, אוהדי פ.ס.ז' הצביעו עבור השחקן שהכי היו רוצים לראות בקיץ הקרוב במועדון. השבועון 'פראנס פוטבול' הציע לקוראיו מספר שמות, ורובם, 25 אחוז, בחרו בכריסטיאנו רונאלדו, עליו כבר הציעה הקבוצה הפריזאית כ-125 מיליון ליש"ט.

 

בתוך כך, כריסטיאנו רונאלדו הכניס את אוהדי ריאל מדריד למתח כשהעלה פוסט בעמוד האינסטגרם שלו בו רשם: "יש לי חדשות מרגשות לשתף איתכם מחר! אני לא יכול לחכות!

 

 

Exciting news to share with you tomorrow. Can't wait!

A photo posted by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי