דיווח: יורגן קלופ סגר לשלוש שנים בריאל מדריד

פניו לאן?
פניו לאן? | צילום: Gettyimages

מאמן דורטמונד שיעזוב בתום העונה צפוי להרוויח 8 מ' יורו לעונה

(גודל טקסט)

בגרמניה טענו היום שיורגן קלופ סגר בריאל מדריד. על פי דיווח ברדיו הגרמני, המאמן סגר בבלאנקוס לשלוש השנים הבאות וירוויח כ-8 מיליון יורו לעונה. רק אתמול דווח כי קלופ טס לאיסטנבול כדי להיפגש עם נשיא פנרבחצ'ה, אבל מקורביו טוענים שהוא לא יודיע על עתידו לפני גמר הגביע הגרמני שיערך ב-30 במאי נגד וולפסבורג. העיתון 'אל מונדו דפורטיבו' חזר על הדיווח באתר האינטרנט של העיתון.

 

 

מאז שקלופ הודיע, כי לא ימשיך לאמן את בורוסיה דורטמונד, פורסמו מספר ידיעות על כך שריאל מדריד מעוניינת בו. בעקבות הכשלונות האחרונים של הלבנים פרסם גם ה'יורוספורט' שקלופ אחד המועמדים לאמן את הבלנקוס. נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, התרשם ממנו אחרי שדורטמונד הדיחה את ריאל מדריד לפני שנתיים בחצי גמר ליגת האלופות.  

בתוך כך, כוכב צ'לסי, מיכאל באלאק, אמר כי יש סימנים רבים שקלופ יאמן בסופו של דבר בפרמיירליג. הקשר סיפר לסוכנות הידיעות SID, כי לדעתו קלופ מתאים לכדורגל האנגלי, "הוא מאמן מאוד פתוח, משתף פעולה עם התקשורת ומקורב לשחקנים. הוא מאמן קבוצה בכירה בגרמניה ויש לו הכרה בינלאומית. חשוב מאוד שהוא דובר אנגלית ויכול לתקשר בשפה עם האנגלים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי