דיווח: פרס הודיע לסוכנו של אנצ'לוטי על סיום דרכו

אנצ'לוטי. גורלו נחרץ?
אנצ'לוטי. גורלו נחרץ? | צילום: Gettyimages

פגישה נוספת תתקיים לאחר המשחק מול חאטפה. מרטין אודגרד בסגל

(גודל טקסט)

סוכנו של קרלו אנצ'לוטי, ארנסטו ברונזטי, נפגש אתמול (שישי) בחצות שעון ספרד עם נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, בבית מלון במדריד לדון בעתידו של המאמן ולפי העיתון 'אס' נודע לו שפרס החליט לפטר את האיטלקי. עם זאת, לא נמסרה שום הודעה בנושא.

 

היום השניים אמורים להיפגש שוב ובפגישה תתקבל ההחלטה הסופית. פרס שקל לא להיפגש עם הסוכן לפני המשחק היום נגד חטאפה (21:30) מחשש שהאוהדים בסנטיאגו ברנבאו יפגינו לטובת אנצ'לוטי, אך בעיקר בגלל שאין עדיין סיכום עם מאמן אחר. לפי סעיף בחוזהו של אנצ'לוטי הוא יקבל פיצוי שלה 3.5 מיליון יורו אם יפוטר.

 

 

השאלה מי יהיה מאמן ריאל מדריד עדיין פתוחה. לפי הדיווח ב'אס' פרס לא מתלהב מרפא בניטס ודווקא מעדיף את יורגן קלופ. במשאל שעשו בעיתון 43 אחוז מהאוהדים היו רוצים שאנצ'לוטי יישאר ורק 8 אחוז בעד רפא בניטס. יורגן קלופ שני עם 30 אחוז ומיצ'ל עם 25 אחוז אחריו.

 

קלופ. המחליף המועדף(gettyimages)

 

מיצ'ל שאימן את אולימפיאקוס אמר: "אנצ'לוטי הוא המאמן של ריאל מדריד כל עוד לא יוכרז אחרת". היום יהיה משחקם האחרון של סמי חדירה ופאביו קואטראו אם בכלל ישחקו וחאבי צ'יצ'ריטו אמור לחזור למנצ'סטר יונייטד. מרטין אודגרד בן ה-16 נכלל בסגל של הבלאנקוס ועשוי לשחק מספר דקות. איקר קסיאס עשוי לומר שלום לסנטיאגו ברנבאו, אם כי לפי הפרסומים הוא אמור להישאר עוד עונה.

 

פאקו חמס מאמנה של ראיו ואייקנו שהוזכר כמועמד לאמן את ריאל מדריד חתם על חוזה לעוד שנה בקבוצה.

 

כריסטיאנו רונאלדו מקווה לזכות בתואר הפיצ'יצ'י של הליגה אחרי שכבש 45 שערים לעומת 41 של ליאו מסי. הוא כבש העונה 58 שערים בכל המסגרות והוא רוצה לשבור את שיאו בעונת 2011/12 אז כבש 60 שערים. רונאלדו אמור לשבור שיאים נוספים כמו משחקו ה-300 במדי ריאל מדריד ו-200 בליגה. עד כה כבש 310 שערים ב-299 משחקים (ממוצע 1.03 למשחק).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי