דיווח באנגליה: חואן קוואדרדו בדרך לברצלונה‎

קוואדרדו. יסכים לחכות עד ינואר?
קוואדרדו. יסכים לחכות עד ינואר? | צילום: Gettyimages

הקשר לא השתלב בצ'לסי וצפוי לעזוב לאלופת ספרד שחיזרה אחריו בקיץ

(גודל טקסט)

ברצלונה תיפרד היום מצ'אבי ותחגוג את הזכייה באליפות ה'לה ליגה' בקאמפ נואו במשחק נגד דפורטיבו לה קורוניה (19:30). המשחק הוא לא לפרוטוקול בלבד משום שהאורחת זקוקה עדיין לנקודות להינצל מירידה. לה קורוניה תינצל בוודאות אם תנצח, כאשר בכל תוצאה אחרת היא תלויה ביריבותיה ובעיקר באייבר שיכולה לעבור אותה אם תנצח את האחרונה קורדובה. 

 

בתוך כך פורסם באנגליה שברסה מעוניינת בחואן קוואדרדו הקולומביאני של צ'לסי שעשוי לעזוב אחרי חצי שנה בלבד לאחר שלא השתלב בקבוצה. קוואדרדו חוזר במרץ אחרי ברצלונה כל הקיץ האחרון, אבל נשאר בפיורנטינה ועבר לצ'לסי בינואר. מאז איכזב לחלוטין. צ'לסי תדרוש עליו 35 מיליון יורו הוא הסכום ששילמה לסיגליות.

 

 

המנג'ר המקצועי של ברצלונה, אריידו בריידה, מתכוון להיפגש עם סוכנו של השחקן לבדוק האם הוא מוכן להגיע לברסה החל מינואר 2016 ולוותר על חצי שנה של משחק בגלל האמברגו על הקבוצה.

 

 

לברצלונה יש הרבה סיבות לחגוג היום מאחר והיא גם חוגגת ללואיס אנריקה את הזכייה באליפות והעלייה לעוד שני גמרים. אנריקה אישר שתומאס ורמלאן בלם הקבוצה ישחק היום לראשונה מאז תחילת העונה במשחק כלשהו אחרי פציעה ארוכה.

 

צ'אבי שיחגוג את משחק הליגה האחרון שלו במדי ברצלונה יפתח אף הוא בהרכב אחרי שהופיע ב-765 משחקים רשמיים במדי הקבוצה ב-17 שנותיו בקבוצה יפתח בהרכב. הוא כנראה יסיים את העונה עם 767 משחקים אם ישותף בשני הגמרים של ברסה בגביע המלך וגביע האלופות. בברצלונה אומרים שזכייה בטרבל תהיה מתנת הפרידה הכי יפה מהקפטן. אצל הקטאלונים כנראה ישחק השוער השני מארק-אנדרה טר-שטגן וכך שקלאודיו בראבו שלא ישחק זכה למעשה בתואר "שוער השנה" (הזאמורה) אחרי שספג רק 19 שערים.

 

החגיגה היום תתחיל מחוץ לאצטדיון עם דוכנים שונים בהם גם אפשר יהיה להצטלם עם בובת קרטון של צ'אבי. שחקני לה קורוניה יקבלו במשמר כבוד את האלופה.

 

אחרי המשחק תקבל ברסה את גביע האליפות והחגיגות על המגרש יכללו נאומים של השחקנים, פרידה מרגשת מצ'אבי. לא יהיו זקוקי די נור בגלל השעה המוקדמת יחסית בה יתקיים המשחק. ביציעים יצרו מוזאיקה של צבעי ברסה עם תמונתו של צ'אבי.

 

צ'אבי. משחק פרידה ביתי (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי