דה חאה קרוב לחתימה בריאל, גם יורנטה?

דה חאה. ריאל רוצה למנוע ממנו לחזור לפתיחת האימונים באנגליה
דה חאה. ריאל רוצה למנוע ממנו לחזור לפתיחת האימונים באנגליה | צילום: Gettyimages

יונייטד הורידה את מחירו של השוער ל-30 מיליון יורו. לחץ על קסיאס לעזוב

(גודל טקסט)

העיתון 'אס' ועיתונים נוספים בספרד מדווחים הבוקר (חמישי) שבריאל מדריד עושים הכל כדי להחתים את דויד דה חאה עד יום שני הקרוב, על מנת שלא יצטרך להתחיל את האימונים במנצ'סטר יונייטד. "השדים האדומים" הורידו את מחירו לפי הדיווח מ-35 מיליון יורו לקרוב ל-30 מיליון וב"בלאנקוס" כנראה מוכנים לשלם את המחיר ולסגור את העסקה. יונייטד דרשה בתחילת המו"מ 46 מיליון יורו, בעיקר כדי לפוצץ אותו.

 

דה חאה כבר נפרד מחבריו ואנשי הצוות המקצועי של היונייטד לפני שיצא לחופשה, ואם יצטרך לחזור לאולד טראפורד, זו תהיה סוג של השפלה עבורו. המצב מזכיר את זה של גארת' בייל שלפני שנתיים לא סיכם עדיין במדריד ונאלץ לחזור לאימוני טוטנהאם, אותם בחר להחרים. הוא ספג המון מחאות ונאצות מאוהדי טוטנהאם ובריאל מדריד רוצים למנוע את הסיוט הזה מהשוער הספרדי.

 

 

בתוך כך, בריאל רוצים מאוד שאיקר קסיאס יעזוב ומנסים למכור אותו לרומא. המידע החדש הוא שבקבוצה מוכנים להשתתף בחלק משכרו של השחקן ברומא. "הג'יאלורוסי" הציעו לו משכורת נמוכה יחסית של 3 מיליון יורו לעונה, בעוד שבריאל הוא מרוויח 7.5 בעונה הקרובה ו-7 בעונה שלאחר מכן. כעת מסתמן ש"הבלאנקוס" מוכנים לשלם את ההפרש. אם קסיאס יסכים, הוא יהיה השחקן עם המשכורת הגבוהה ברומא, בה דניאלה דה רוסי הוותיק מדורג ראשון כיום עם 6.5 מיליון יורו.

 

 

שם חדש המוזכר במפתיע בריאל מדריד הוא זה של חלוץ יובנטוס ואתלטיק בילבאו לשעבר, פרננדו יורנטה, שלא היה שחקן הרכב ביובנטוס העונה. לפי העיתון 'אס', רפא בניטס רוצה את יורנטה כמחליפו של חאבי צ'יצ'ריטו וביובה ידרשו עליו בין 10 ל-15 מיליון יורו. החלוץ מרוויח אצל הזברות 5 מיליון יורו לעונה, אבל יהיה מוכן להוריד משכרו כדי להגיע לברנבאו. כך יהיו לקבוצה שלושה חלוצים: כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה ויורנטה ועמדה מספר 9 תהיה מכוסה לעונה זאת.

 

באשר לסרחיו ראמוס, נשיא ריאל מדריד לשעבר, רמון קלדרון, אמר כי הוא יודע בוודאות שהבלם יתעקש לעבור למנצ'סטר יונייטד וזו הקבוצה היחידה בה הוא רוצה לשחק העונה. בראיון ל-BBC אמר: "זה לא רק עניין של כסף, ראמוס מרגיש חוסר אהבה כלפיו מהנהלת ריאל מדריד". בתוך כך, ולנסיה לא רוצה למכור את ניקולאס אוטמנדי לריאל כמחליפו של ראמוס, מחשש שיחזקו את היריבה שלהם. הנשיא פיטר לים הצהיר אתמול שמחירו יהיה 50 מיליון יורו ולא יורו אחד פחות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי