"הבכורה של בניטס התחילה רע"

בניטס. היתה לשחקנים גישה טובה
בניטס. היתה לשחקנים גישה טובה | צילום: Gettyimages

עיתוני מדריד תקפו את משחקה של ריאל. "אודגארד לא ברמה הנדרשת"

(גודל טקסט)

התיקו של ריאל מדריד נגד רומא 0:0 והפסד בפנדלים גרר את העיתון 'אס' לכותרת "נחוצים תיקונים". ריאל מדריד שיחקה במשחק הראשון שלה לקראת העונה החדשה ולא שכנעה, אבל גם לא הופיעה בהרכב מלא.

 

לעיני 100 אלף צופים באצטדיון הקריקט של מלבורן אתמול כריסטיאנו רונאלדו תופקד כמספר 9 בחוד וגארת' בייל באגף שמאל כפי שהודלף כל הקיץ לעיתוני מדריד. העיתון 'אס' כתב הבוקר: "הבכורה של בניטס התחילה בצורה קרה. איסקו תפקד כפליימייקר יותר מגארת' בייל למרות שבניטס טען לפני המשחק שבייל יהיה חופשי. מרטין אודגרד הראה למה רוצים להשאיל אותו ורונאלדו היה די אנמי עם הזדמנות אחת במחצית והוחלף".

 

 

למרות שהיה מדובר למעשה במשחק ידידות השחקנים קיבלו ציונים וכולם זכו לציון חלש של לב אחד למעט רפאל וראן עם שלושה. יתכן שההצטיינות שלו תוכיח לנשיא פלורנטינו פרס שלא צריך את סרחיו ראמוס בקבוצה. המגן הימני דנילו חגג הופעת בכורה כשנכנס מחליף, אבל גם הוא לא הצטיין עם לב אחד. ראמוס חגג הופעת בכורה כקפטן הקבוצה. מה לא עושים כדי שהבלם יישאר בסנטיאגו ברנבאו, אבל את הצעד הכי חשוב לא מבצעים – לשדרג את שכרו.

 

בניטס שהסתבך לפני המשחק באמירה על כריסטיאנו רונאלדו כשסירב לאשר שהוא השחקן הטוב בעולם, אמר אחרי המשחק על הפורטוגלי: "הוא וכל שאר השחקנים היתה להם גישה טובה. כולם רוצים לעשות את הדברים בצורה הנכונה. יש לי אופציה לשחק איתו גם מאחורי החלוץ כשקארים בנזמה משחק".

 

 

"לא היתה לנו הופעה גדולה, אבל צריך לקחת חמישה הימי אימונים וטיסות. היו דברים חיוביים במשחק. יצרנו מצבים לכיבוש, אבל לא כבשנו. עוד נעשה שינויים. אנחנו צריכים בעיקר להגביר את הקצב ולנצל מצבים כמו שהיו ללוקאס ואסקס (שעשוי להיות מושאל. י.ז.)". המאמן הספרדי גם אמר: "אני לא מחליף שיטת משחק, התנועה של השחקנים במגרש מחליפה אותם. חסה הוא גם אופציה אני בהחלט מתכוון להשתמש בו כחלוץ מרכזי". 

 

דנילו אמר אחרי המשחק: "הבכורה בריאל היתה רגע מיוחד עבורי. הייתי נחוש לשחק כבר בקבוצה. התאוששתי לחלוטין מהפציעה, אבל החזרה צריכה להיות באיטיות. השחקנים התנהגו אלי יפה ונתנו לי להרגיש בבית". לשאלה אם הוא רואה עצמו שחקן הרכב בעתיד אמר שלא: "יש את דני קרבאחל ואלברו ארלבואה ואצטרך להתמודד איתם על החולצה".

 

קיילור נבאס אמר: "אני מקווה להיות מאושר בקבוצה ושיתנו לי לשחק. דויד דה חאה? אני שקט. היה חשוב לי להתאושש מהפציעה ואם הוא יגיע אשוחח עם הנשיא לגבי עתידי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי