נשיא ברצלונה: "מרוצים מעבודתו של אנריקה"

אנריקה. עסוק בקבוצה מעבר לראש
אנריקה. עסוק בקבוצה מעבר לראש | צילום: Gettyimages

ברתומאו הבהיר כי המאמן יישאר לעוד עונה. ומה עם פפ? "הוא עוד ישוב"

(גודל טקסט)

נשיא ברצלונה, ג'וזף ברתומאו, הכריז בראיון לרשת הטלוויזיה "ESPORTS 3" שהוא לא רואה את קבוצתו בעונה הבאה בלי לואיס אנריקה על הקווים. ההכרזה מגיעה על רקע השמועות בחודשים האחרונים כי המאמן לא ימשיך על אף ההצלחה שלו.

 

"אנחנו מאוד מרוצים מהעבודה שלו עם צוות האימון", אמר הנשיא, "יש לו חוזה בברצלונה לעונה הבאה והוא ימשיך". כשנשאל למה אנריקה לא שותף בדיוני צוות הרכישה של המועדון אמר: "זה לא סוד גדול, הוא עסוק בקבוצה מעבר לראש כרגע".

 

 

נשיא ברצלונה גם אמר שהוא לא מתחרט על כך שפיטר את המנג'ר המקצועי, אנדוני זוביזרטה, אחרי ההפסד לריאל סוסיאדד באנואטה. ברתומאו התייחס לפפ גווארדיולה, שיחזור לקאמפ נואו ביום רביעי למשחק נגד קבוצתו לשעבר עם באיירן מינכן: "במוקדם או במאוחר גווארדיולה יחזור לברצלונה. אנחנו צריכים לארח את פפ בצורה ספונטנית ולתת לרגשות לדבר. מצד שני לא צריך לשכוח שהוא יגיע לברסה כדי לנצח את המשחק ושבאיירן מינכן רוצה להניף את גביע האלופות. בסיום המשחק הדברים יהיו שונים. פפ יודע שתמיד הדלתות של ברצלונה יהיה פתוחות עבורו".

 

ברתומאו נשאל על עתידו של דני אלבס ואמר שהוא אופטימי לגבי חידוש החוזה שלו: "אלבס קרוב יותר לחתימה מאשר רחוק מהקבוצה. זה מה שביקשנו למעשה. אנחנו מנהלים משא ומתן עם הסוכנת שלו בגלל שהוא שחקן חשוב, אבל לא רק עכשיו לחוזה קצר, אלא לשנים הבאות. הוא צריך להמשיך להילחם ולעבוד. יש לקוות שבסוף הוא יסכים לקבל את מה שהמועדון מציע לו. הייתי מעדיף לא להגיע לסחבת הזאת של המו"מ, אבל המועדון רוצה שהוא יישאר ואלבס רוצה להישאר במועדון. כאשר לשני הצדדים יש מטרה משותפת, קל להגיע להסכם. אני חושב שיש לו שנה מצוינת".

 

על פול פוגבה אמר: "חצי מאירופה רוצה אותו. ברור שהוא שחקן מעולה, אבל כרגע אין שום דבר חדש בעניינו". כמו כן נשאל ברתומאו על הסיכוי לחנינה מפיפ"א בנושא אמברגו הרכש והגיב: "סיכוי קטן מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי