רותמים את העגלה: ברסה החלה בהכנות לעונה הבאה

קובאצ'יץ'‎. שחקן איכותי
קובאצ'יץ'‎. שחקן איכותי | צילום: GettyImages

פדרו לא ישוחרר, גונדוגאן וקובאצ'יץ'‎ בדרך וגם פוגבה עדיין על הפרק

(גודל טקסט)

ברצלונה מתכוננת לחגוג את הזכייה בטרבל החל ממחר (ראשון) כשתשחק נגד אתלטיקו מדריד וניצחון יעניק לה בוודאות את האליפות, אבל גם תיקו עשוי להספיק בכפוף לתוצאה של ריאל מדריד נגד אספניול.

 

הקבוצה כבר חושבת על העונה הבאה מבחינת שחקני הרכש למרות אמברגו ההעברות עד ינואר 2016. המנג'ר המקצועי של הקבוצה, אריידו בריידה, הודיע שהחלוץ פדרו לא ישוחרר מברצלונה בעונה הבאה. "פדרו שחקן של ברסה ויישאר כזה גם בעונה הבאה. הוא שחקן חשוב מאוד עבורנו ויש לו חוזה עד קיץ 2016 והוא ימשיך בקאמפ נואו".

 

 

המנג'ר המקצועי של ברסה גם אמר שהוא אוהב את סגנון משחקו של קשר אינטר הקרואטי מתאו קובאצ'יץ'‎ בן ה-21 שהוזכר גם בליברפול. "כרגע אני לא יכול לדבר על כך ואין משהו קונקרטי, אבל אני לא יכול להכחיש שהוא שחקן איכותי שאנחנו אוהבים". בריידה גם רמז שיש הסכם להעברת אלכס סונג שהיה מושאל העונה לווסטהאם מברצלונה לאינטר.

 

פדרו. נשאר לפחות לעוד עונה (gettyimages)

 

בריידה טען גם שהקטאלונים לא ויתרו על פול פוגבה למרות הידיעות שיובנטוס דחתה הצעה לרכוש אותו. הוא יהיה נוכח במשחקה של הגברת הזזקנה נגד מילאן בסאן סירו לעקוב אחרי יובה ואחרי פוגבה. ביום רביעי יהיה נוכח במשחק גמר הגביע האיטלקי בין הביאנקנורי ללאציו באולימפיקו ברומא.

 

שחקן נוסף עליו דווח ב'בילד' הגרמני כמועמד לבאיירן מינכן הוא קשר דורטמונד, אילקאיי גונדוגאן בן ה-24 שנצפה מגיע לברצלונה השבוע לשיחות. הוא סירב להאריך את חוזהו בדורטמונד מעבר לקיץ 2016. מנצ'סטר יונייטד, סיטי וארסנל רוצות בו וכן באיירן מנכן, אבל בתפנית מפתיעה הוא עדיין עשוי לסכם בקטאלוניה. לפי המגזין המהימן 'קיקר' ביקר גונדוגאן בברצלונה השבוע ולא מדובר בחופשה. הקשר טען בתגובה: "אין לי מה להצהיר בשלב זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי