"דחינו הצעה של 80 מיליון יורו על פוגבה"

פוגבה. מלחמת גרסאות בין ברצלונה ליובנטוס
פול פוגבה | צילום: Gettyimages

בספרד טוענים: הצרפתי ישחק בברצלונה ב-2016. מנכ"ל יובנטוס: "הוא לא למכירה"

(גודל טקסט)

עיתוני קטאלוניה, 'ספורט' ו'אל מונדו דפורטיבו', טוענים שאנשי ברצלונה, ביניהם המנג'ר המקצועי אריידו בריידה ואלברט סולר, נפגשו היום (רביעי) במילאנו עם מנכ"ל יובנטוס, בפה מוראטה, והגיעו לסיכום עקרוני בנוגע להחתמת פול פוגבה בברצלונה בקיץ 2016. גם אתמול דווח על סיכום בין הצדדים ב'גאזטה דלו ספורט' האיטלקי. לפי הדיווחים, נראה כי ברסה הקדימה את מנצ'סטר סיטי, באיירן מינכן ופ.ס.ז' במרדף אחרי פוגבה הצרפתי.

 

הסיכום שהושג בפגישה קובע למעשה כי כאשר יסתיימו הבחירות ב-18 ביולי בברצלונה, הנשיא החדש וצוותו יצטרכו לנהל מו"מ עם יובנטוס ולסגור סופית את העסקה. הנשיא הנוכחי, ג'וזף ברתומאו אמר שהוא יביא קשר אם ייבחר לתפקיד ונשיא ברצלונה לשעבר ז'ואן לאפורטה הודיע שאם הוא יהיה הנשיא, פוגבה ישחק בקבוצה. כעת יובנטוס תחכה להצעה רשמית מברצלונה במהלך השנה ולא תעביר הקיץ את הקשר לקבוצה אחרת – כפי שסוכם בפגישה בין הצדדים, כך לפי הדיווח.

 

 

עם זאת, בפה מארוטה, מנכ"ל יובנטוס, הבהיר הערב לאחר הדיווחים האחרונים: "קיבלנו הצעה של 80 מיליון יורו על פוגבה מברצלונה אך דחינו אותה. אין לנו כוונה למכור אותו". דבריו אינם סותרים את הידיעות בספרד, שם מעריכים כי בקיץ הבא לא יהיה מנוס מלמכור את הכוכב כל עוד ברצלונה תגיש הצעה שלא ניתן יהיה לסרב לה. 

 

ראשי אלופת איטליה הצהירו ולא פעם אחת כי הקשר הצרפתי לא יימכר עד שלא יבקש לעזוב את הקבוצה. כזכור, לפני מספר שבועות פוגבה נכנס למשרדו של מארוטה והבהיר כי הוא רוצה לשחק ביובנטוס. בעקבות כך המנכ"ל הוציא הודעה לתקשורת: "פול פוגבה לא פנוי להצעות", הוא הסביר מה כן יגרום למכירתו של הצרפתי: "הוא יהיה ברשימת ההעברות רק במידה והוא יבקש ממני לעזוב את המועדון ועד שזה יקרה הוא שחקן יובנטוס".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי