קאסייה על סף חתימה בריאל מדריד, ראמוס יימכר?‎

קאסייה. חוזר מהדלת הראשית
קאסייה. חוזר מהדלת הראשית | צילום: Gettyimages

שוער אספניול אמור להוות ביטוח למקרה שדה חאה לא יגיע לברנבאו

(גודל טקסט)

אחרי עזיבת איקר קסיאס ריאל מדריד קרובה להחתים את שוער אספניול קיקו קאסייה. לפי הדיווח בעיתון 'אס' אמר מאמנה של אספניול, סרחיו גונסלס: "אני לא רוצה לאבד אותו, אבל יש לו הזדמנות של פעם אחת בחיים ולכן לא נעמוד בדרכו. כשיש לך הצעה ברמה הזאת אתה לא חושב פעמיים וסוגר בעיינים עצומות".

 

קאסייה עשוי להיות השוער הראשון של הבלאנקוס אם דויד דה חאה לא יגיע. הוא החל את דרכו בריאל מדריד ב'. הקבוצה הקאטלונית כבר סגרה על מחליף שיהיה כנראה גיז'רמו אוצ'ואה שוער מקסיקו שהיה שייך העונה למלאגה, אבל לא שיחק.

 

 

ריאל מדריד תשלם על השוער בן ה-28 סכום של 6 מיליון יורו ואספניול הקטנה זקוקה לכסף משום שיש לה חובות של 130 מיליון יורו ולכן לא תסרב. הוא חתם על הארכת חוזה עד 2018 רק הקיץ וסעיף השחרור הוא 20 מיליון יורו, אבל באספניול עושים כל הזמן עסקים עם ריאל מדריד ומשאילים מהם שחקנים כמו לוקאס ואסקס ששיחק בעונה שחלפה במועדון ולכן הם מוכנים להגמיש את הדרישות. ריאל מדריד הציעה תחילה רק 4 מיליון יורו, אבל נשיא אספניול סירב.

 

ראמוס. לוחץ על פרס (gettyimages)

 

בתוך כך פורסם שמנצ'סטר יונייטד מוכנה להעלות את סכום ההצעה שלה על סרחיו ראמוס ל-60 מיליון יורו אחרי שהציעה 40 מיליון יורו וריאל מדריד מתעקשת על 90 מיליון יורו. ראמוס לוחץ על הנשיא פלורנטינו פרס לתת לו ללכת למרות שזה הודיע שיש שחקנים שהוא לא מוכן לשחרר. יונייטד מציעה לראמוס 11 מיליון יורו לעונה לחמשת השנים הבאות בעוד שבריאל מדריד לא העלו את משכורתו העומדת על 6 מיליון יורו. שיא ההעברות לבלם הוא 50 מיליון יורו שילמה פ.ס.ז' על דויד לואיז לצ'לסי.

 

בתוך כך אמר רפא בניטס הנחשב למאמן הגנתי שהוא היה רוצה שריאל מדריד תלמד להגן טוב יותר. האם זה הקו שמסתמן במשחקי הבלאנקוס העונה? מכך גם חששו אוהדי ריאל מדריד שלא רצו את בניטס במועדון.

 

העיתון 'מארקה' כותב הבוקר, כי ההעברה הכי טובה של ריאל מדריד הקיץ היא של לוקה מודריץ' שחזר לכושר מעולה אחרי שסבל חמישה חודשים מפציעות בעונה החולפת והוא כאילו ההחתמה הכי טובה למועדון.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי