ברתומאו מינה את פרננדס למנהל המקצועי

שחקני ברסה בהיכרות עם קליפורניה
שחקני ברסה בהיכרות עם קליפורניה | צילום: AFP

נשיא ברצלונה הנבחר החל לעבוד. וגם: עתיד פדרו ומה עם בראיינט?

(גודל טקסט)

הנשיא החדש-ישן של ברצלונה, ג'וזף ברטומאו, החל בעבודתו. הוא הודיע עוד לפני הבחירות כי אם ייבחר ימנה את שחקן העבר, רוברטו פרננדס למנג'ר המקצועי והודיע על כך רשמית. זה המנג'ר המקצועי השלישי שעובד תחתיו אחרי אנדוני זוביזרטה ואריידו בריידה שהוסט לכיוון מחלקת הסקאוטינג. לצידו יעבוד פפ סגורה כמנהל טכני ויהיה אחראי על ברצלונה ב' וקבוצת הנוער. השניים יחליפו את אריידו בריידה וקרלס רשאק.

 

פרננדס שיחק בברצלונה 1986 ל-1990, אבל גם בוולנסיה ופרש ב-2001. הוא אימן כמה קבוצות קטנות ושימש גם כעוזר מאמן בא.א.ק אתונה ומנהל האקדמיה של ליברפול בין 2009 ל- 2012.

 

 

סקר של TV3 בקרב ה'סוסיוס' של ברצלונה קבע שהם מתנגדים לרכישת פול פוגבה ב-80 מיליון יורו וגם לספונסרית קטאר. ברצלונה עוד צריכה להחליט האם תמשיך עם הלוגו של קטאר על החולצות ותחתום על הארכת חוזה עם חברת התעופה שלה. 70 אחוז אמרו שאין צורך להוציא כל כך הרבה כסף על הקשר הצרפתי. 51 אחוז מתנגדים להמשך ההתקשרות עם קטאר, רק 43 אחוז בעד. 

 

 

 

בינתיים, ממשיכה ברצלונה במסעה בארצות הברית. מאמן ברצלונה, לואיס אנריקה, אמר במסיבת עיתונאים שהיה מוותר על הנסיעה שלדעתו מעייפת ולא מוסיפה מקצועית מספיק לקבוצה, אבל העובדה היא שהמועדון כמו קבוצות אחרות צריך את הטורניר הזה ליצירת שוק חדש של אוהדים ושיווק מוצרים בארה"ב.

 

לאימון הקבוצה הגיע אורח מיוחד, כוכב לוס אנג'לס לייקרס, קובי בראיינט, הידוע בחיבתו לכדורגל. בראיינט צפה באימון, דיבר עם השחקנים, החליף חולצות עם אינייסטה וגם הצטלם עם שלושת הגביעים מהעונה שעברה. "אני עוקב אחרי בארסה 10 שנים. אף פעם לא ראיתי משחק בקאמפ נואו ופאו (גאסול) תמיד מפציר בי להגיע. זה ברשימה שלי. אני אוהב לראות את מסי, אינייסטה ושאר השחקנים", אמר בראיינט.

 


ארדה טוראן מתאקלם (AFP)

 

ברתומאו יגיע לארה"ב למסע המשחקים מחר ואחת ההחלטות הראשונות שלו תצטרך להיות היא האם למכור את פדרו למנצ'סטר יונייטד שמעוניינת בו אחרי שצ'לסי ירדה מהמירוץ וז'וזה מוריניו אמר שהוא לא זקוק לו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי