היעד החדש של ברצלונה: איימן עבדנור ממונאקו

עבדנור. היעד החדש של ברסה
עבדנור. היעד החדש של ברסה | צילום: Gettyimages

הבלאוגרנה בעקבות הטוניסאי. אחיו של ראמוס: "הוא לא ידרוך בברסה"

(גודל טקסט)

השם החם שעלה בגזרת ברצלונה ביממה האחרונה הוא זה של בלם מונאקו, איימן עבדנור. העיתון 'אל מונדו דפורטיבו' דיווח היום (שבת) כי הבלם בן ה-25 שיש לו 43 הופעות בנבחרת טוניסיה ושיחק גם בטולוז, ורדר ברמן וסאהל הטוניסאית הוא המועמד המתאים.

 

עפ"י הדיווח ברצלונה מחפשת את קרלס פויול החדש. לואיס אנריקה רוצה בלם נוסף מחשש לפציעות בסגל וכמובן שהוא יוכל להתחיל לשחק רק ב-1 בינואר. כמו כן, נאמר שכל ההגנה של ברצלונה נחשבת להתקפית ולכן הוא זקוק לבלם שמנווט מאחור והוא הגנתי יותר כפי שהיה פויול.

 

 

העיתון הקטאלוני כתב, כי ברסה נכשלה בהבאת בלם ברמה גבוהה מאוד אחרי שרצתה את טיאגו סילבה, מרקיניוס ומהדי בנעטיה, אבל לא הצליחה לשים את יד על אף אחד מהם. הקבוצה עוקבת כבר כמה שנים אחרי עבדנור שהפך לאחד השחקנים הטובים בליגה הצרפתית ועוד כמה קבוצות רוצות אותו.

 

 

 

בתוך כך, פרסם עיתון 'ספורט' של קאטלוניה, כי מאמן ברצלונה לואיס אנריקה, הודיע לבלם מרק בארטרה ולחלוץ פדרו שהוא מסרב לשחרר אותם לקבוצה אחרת.

 

אנריקה החליט לעשות את המיטב כדי להשאיר את השחקנים בקבוצה. המאמן שזכה בטרבל אמר שהוא מרוצה מאוד משניהם ונוכח אמברגו ההעברות שיהיה עד ה-1 בינואר 2016 הוא לא רוצה לשחרר שחקנים למרות שהשניים לא משחקים בהרכב הראשון בקביעות. אנריקה גם לא מוכן לשחרר את סרג'י רוברטו שקיבל הצעה מאינטר. גם המגן אדריאנו שהיה אמור לסביליה הודיע שהוא לא רוצה לעזוב את ברצלונה.

 

 

 

המועמד לבחירות בברצלונה חורדי מאיו הצהיר שיביא את סרחיו ראמוס כבלם לברצלונה אם יזכה בבחירות, אבל אחיו של השחקן מריאל מדריד רנה ראמוס, שמשמש כסוכנו הבהיר: "סרחיו לא ישחק אף פעם בברצלונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי