ריאל ניצחה 1:3 את סלטה ושמרה על הפסגה

רונאלדו לא מפסיק לכבוש
רונאלדו לא מפסיק לכבוש | צילום: AFP

רונאלדו שוב כבש. קיילור נבאס הצטיין, למרות השער הענק של נוליטו

(גודל טקסט)

ריאל מדריד גברה הערב (שבת) על סלטה ויגו 1:3 בחוץ במסגרת המחזור התשיעי של 'לה ליגה'  ונותרה הקבוצה היחידה שעוד לא הפסידה העונה בספרד. רונאלדו (8), דנילו (23) בשער בכורה ומארסלו (90) כבשו לאורחים, נוליטו (85) רק צימק עם שער מרהיב. הבלאנקוס ממשיכם להוביל את הטבלה עם 21 נקודות, סלטה עדיין במקום השני עם 18 נק', אבל עם משחק עודף על בארסה, ויאריאל ואטלתיקו מדריד.

 

לא פחות משישה שחקני הרכב היו חסרים לרפא בניטס לפני המשחק. בייל, חאמס, קרבחאל, פפה, ארבלואה ובנזמה פצועים ולא יכולים לשחק. מנגד, סרחיו ראמוס חזר אחרי היעדרות בת חודש. גם לוקה מודריץ' שנפצע במדי הנבחרת שב להרכב. 

 

 

לא פחות משישה שחקני הרכב חסרו לרפא בניטס לפני המשחק. בייל, חאמס, קרבחאל, פפה, ארבלואה ובנזמה פצועים ולא יכולים לשחק. מנגד, סרחיו ראמוס חזר אחרי היעדרות בת חודש. גם לוקה מודריץ' שנפצע במדי הנבחרת חזר להרכב.

 

משחק קצבי התנהל בבלאידוס וריאל הייתה ראשונה לעלות על הלוח התוצאות. מתפרצת מהירה של הבלאנקוס בדקה השמינית הסתיימה עם כדור רוחב לא הכי נוח של לוקאס ואסקז לרונאלדו, אבל הפורטוגלי הצליח בנגיעה להכניע את אלברז והעלה את קבוצתו ליתרון. סלטה שלחה הרבה שחקנים קדימה על מנת להשוות את התוצאה והגיעה לכמה הזדמנויות טובות, אבל ריאל הייתה זאת שהכפילה את התוצאה. קאזמירו מצא את דנילו לבד ברחבה והמגן הברזילאי הבקיע את שערו הבכורה בריאל מדריד.

 

החבורה מ-ויגו לא הרימה ידיים ויצרה אינספור הזדמנויות ליד שערה של ריאל, אבל נבאס במשחק הירואי מנע פעם אחר פעם משחקני סלטה שערים בטוחים – אוריאנה, אספס ונוליטו נעצרו אצל שוער המצוין. באמצע המחצית השנייה פרננדס ספג צהוב שני אחרי עבירה שטותית על ראמוס במרכז המגרש והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. למרות ההרחקה סלטה המשיכה לתקוף ונוליטו הצליח לצמק את ל-2:1 עם שער מרהיב בדקה ה-85. בדקה האחרונה ריאל ניצלה את החורים בהגנת ויגו שעלתה למעלה במטרה להשוות ומארסלו סגר את הסיפור אחרי מתפרצת מהירה.

מהלך המשחק: 

דקה 8

0:1 לריאל – לוקאס ואסקז הצעיר העביר רוחב לא נוח, לכאורה, לעברו של רונאלדו, אבל הפנומן הפורטוגלי הצליח לכבוש בנגיעה לרשת של סלטה.


רונאלדו ומודריץ' חוגגים את הראשון של ריאל  (AFP)

דקה 17 

אוריאנה בחן את נבאס עם בעיטה חזקה מתוך הרחבה, אך השוער התעופף והדף לקרן.

דקה 23

0:2 לריאל – אחרי כמה דקות טובות של סלטה הגיעה התשובה של מדריד: קאזמירו מצא את דנילו הלא מכוסה ברחבה והמגן הברזילאי הבקיע את הראשון שלו במדי הבלאנקוס.


דנילו יודע למי הוא צריך להודות על השער הראשון במדי ריאל (AFP)

דקה 39

נוליטו במבצע מצוין התגבר על וראן ודנילו והשאיר את כדור לאספס שבעט חזק לפינה מעשרה מטרים, אבל נבאס עם עוד הצלה נהדרת מנע שער מסלטה.

דקה 42

נבאס שוב מציל את הבלאנקוס! הפעם אחרי נגיחה של יאגו אספס. מחצית נהדרת של שוער ריאל.


נבאס מציג יכולת נהדרת  (AFP)

דקה 57

סלטה נשארת בעשרה שחקנים אחרי עבירה מטופשת של פרננדס על ראמוס במרכז המגרש.

דקה 65

הזדמנות כפולה למדריד: תחילה רונאלדו סחט מאלברז הדיפה לקרן אחרי מתפרצת מהירה. מאותה קרן קאזמירו הצליח לייצר נגיחה מסוכנת שנהדפה מקו השער. 

דקה 72

נוליטו המצוין התעלל בהגנה של ריאל וכבר הצליח להכניע את נבאס אבל מארסלו הציל מהקו.

דקה 85

סלטה מצמקת ל-2:1 – נוליטו קיבל את הכדור על סף הרחבה, התגבר על נאצ'ו המחליף ושיחרר טיל אדיר לחיבורים הקרובים של ריאל. נבאס לא היה יכול להושיע.

דקה 90 

1:3 למדריד – מתפרצת של ריאל מוצאת את כל הגנת סלטה לא מוכנה: צ'רישב המחליף בישל למארסלו שלא התקשה באחד על אחד מול אלברז.


מארסלו. גם הציל מהקו וגם חתם את תוצאת המשחק  (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי