המהפכה של ריאל מדריד: כריסטיאנו רונאלדו יעזוב?

יחזור למנצ'סטר יונייטד? רונאלדו
יחזור למנצ'סטר יונייטד? רונאלדו | צילום: Gettyimages

איבוד האליפות והאכזבה באלופות הביאו את ראשי המועדון לשינוי מתוכנן

(גודל טקסט)

יומיים אחרי שברצלונה זכתה באליפות וריאל מדריד התרסקה לחלוטין העונה, עושים בספרד סדר בבלאגן ומנסים להסביר מה צופן העתיד לבלנקוס. 

 

עתידו של כריסטיאנו רונאלדו במועדון לא ברור וייתכן שיעזוב. הנשיא פלורנטינו פרס כועס עליו שהוא שיחק למען השיאים האישיים שלו ולא של המועדון. רונאלדו חגג בסיום הניצחון על אספניול 1:4 שלשום אחרי שכבש שלושער, אבל חברו לנבחרת פורטוגל' פפה, נאלץ להסביר לו שזה לא הזמן לחגיגה כשהקבוצה הפסידה את האליפות.  

 

 

הסברה היא שרונאלדו מוכן לשקול כעת חזרה למנצ'סטר יונייטד שם יקבלו אותו בזרועות פתוחות. העיתון הקאטלוני 'אל מונדו דפורטיבו' כתב שככל שברצלונה תזכה ביותר תארים העונה כך יעמיק המשבר בבלנקוס. 

 

הנשיא, פלורנטינו פרס, החליט לפטר את קרלו אנצ'לוטי טוענים בעיתון ולרשימת המועמדים שכבר הוזכרה כמו זינאדין זידאן, יורגן קלופ, רפא בניטס, אנדרה וילאש-בואש נוסף גם שמו של מאמן בנפיקה, ז'ורז' ז'סוס, אותו הציע סוכן השחקנים ז'ורז' מנדש לפרס. 

 

ה'אס' מפרסם היום כי הגעת דויד דה חאה לריאל לא תלויה בהחלטה של קסיאס אם יילך או יישאר. במועדון לא יהיו מוכנים לשלם עבור דה חאה יותר מ-30 מיליון יורו והוא צריך להחליט בקרוב. 

 

נמאס לו לשבת על הספסל. קסיאס

 

 

קסיאס צפוי לעזוב מכיוון שהוא כועס על ההתפתחות בשלוש השנים האחרונות בהן נפצע וז'וזה מוריניו ניצל את ההזדמנות להביא את דייגו לופס ושלח אותו לספסל. בעונה שעברה יישר קרלו אנ'צלוטי קו עם פרס, שלא אוהב את קסיאס, ושוב סיפסל אותו בליגה ואילו העונה האוהדים נטפלו אליו עם שריקות בוז כמעט כל משחק. פרס האשים אותו גם בהפסד האחרון בקלאסיקו. לקסיאס יש חוזה לעוד שנתיים וכדי לעזוב מיוזמתו, הוא ידרוש פיצוי כספי הולם. 

 

המועדון מחפש דרכים להיפטר משחקנים כמו אסיר יארמנדי (מבוקש בליברפול), פאביו קואנטראו, אלברו ארבלואה, חסה רודריגס ונאצ'ו. אם אכן תוגש על גארת' בייל הצעה טובה הוא יימכר, ובמפתיע גם איסקו על כוונת. הטענה בהנהלה שהשחקן לא מספיק טוב. ההחלטה בבלנקוס היא למכור את השניים רק במחיר גבוה ולבצע רכש מאסיבי של כוכבים חדשים בפרויקט "גאלקטיקוס 3".

 

 

חוזר למדריד? מוראטה

 

 

בין השאר חלוץ יובנטוס, אלברו מורטה, מועמד לחזור אם ריאל תשלם עליו 30 מיליון יורו. לדנילו, המגן שהוחתם, עשויים להצטרף פול פוגבה ודויד דה חאה.

 

בעוד שבברצלונה עומד להיות הקיץ הכי שקט במועדון בגלל אמברגו ההעברות בריאל מדריד האדמה עומדת לרעוד. זה אמור להיות קיץ הכי חם מזה שנים במועדון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי