ברצלונה הצטרפה למירוץ אחרי מרקו וראטי

וראטי במדי נבחרת איטליה. מעדיף את הקטאלונים
וראטי במדי נבחרת איטליה. מעדיף את הקטאלונים | צילום: Gettyimages

דיווח: קשר פ.ס.ז' מעדיף לשחק עם ליאו מסי מאשר בריאל מדריד

(גודל טקסט)

העיתון 'אל מונדו דפורטיבו' יצא הבוקר (שלישי) בשער גדול וכתבת ענק על ההתעניינות של ברצלונה בקשר האיטלקי מרקו וראטי, שחקן פ.ס.ז' ששמו נקשר רבות בשבועות האחרונים גם ליריבה המושבעת ריאל מדריד.

 

שמו הועלה כאלטרנטיבה לפול פוגבה שעשוי שלא להגיע, כשגם המו"מ עם קשר דורטמונד ונבחרת גרמניה אילקאיי גונדוגאן התקרר בימים האחרונים והוא עשוי להישאר בקבוצתו כך שהאופציה של וראטי הועלתה כעת. כל זאת אם יסכים לחתום ולהתחיל לשחק רק בינואר 2016 לנוכח אמברגו הרכש. יש לציין כי הבוקר העיתון 'ספורט' של קאטלוניה פרסם שלואיס אנריקה דווקא מתעקש על רכישת גונדוגאן.

בנושא פול פוגבה, מדגיש ה'אל מונדו' שהקשר התרשם מאוד מהמשחק של ברצלונה נגד יובנטוס בגמר וכי למעשה כבר קיים הסכם בין אריידו בריידה, המנג'ר המקצועי של ברסה, לחברו הטוב ומנכ"ל יובה בפה מארוטה, על כך שהעסקה תבוצע בקיץ 2016, אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון. יובה סירבה לשתי הצעות לרכוש את פוגבה מצד מנצ'סטר סיטי בסכום המוערך בכ-80 מיליון יורו. 

יחד עם זאת, בברסה מדברים על אלטרנטיבה. גם בנושא וראטי המנג'ר המקצועי של ברסה בריידה מעורב – הוא היה האיש שהמליץ לפ.ס.ז' לרכוש את וראטי מפסקרה האיטלקית ויש לו יחסים טובים מאוד עם סוכנו, דונאטו די קמפלי. כעת נשיא פ.ס.ז', נאסר אל חלאיפי, לא רוצה למכור את וראטי, אבל האיטלקי נמוך הקומה לא מתלהב לעבור לריאל מדריד אחרי פיטוריו של קרלו אנצ'לוטי שאימן אותו בצרפת וברצלונה נראית לו יעד מעניין יותר. 

בתוך כך ברצלונה רוצה להחזיר מהשאלה את דניס סוארס מסביליה והיא יכולה לעשות זאת לפי חוקי פיפ"א, כי השחקן משתייך אליה. הבעיה שהוא הושאל לשנתיים וסביליה צריכה להיות מוכנה לשחררו עוד הקיץ. אם ברסה תרצה את השחקן שלה בחזרה עוד הקיץ, היא תיאלץ לשלם עבורו 9 מיליון יורו. בגלל אמברגו ההעברות ברסה רוצה לחזק ככל האפשר את הסגל שלה. ברסה מציעה כאלטרנטיבה את אלן חלילוביץ' ששיחק העונה בברצלונה ב'. 

 

לעומת זאת, הבלם מארק ברטרה עשוי לעבור לפורטו שמעוניינת בו. המאמן ז'ולאן לופטגי מציע לו חוזה לשנתיים, ואם הוא יסכים לעבור לפורטו הוא יחבור לכריסטיאן טיו עמו שיתף פעולה בברצלונה.

 

שם נוסף שהועלה בברצלונה לפי העיתון 'ספורט' הוא של ג'אופרי קונדוגביה בן ה-22, קשר מונאקו שיכול להיכנס למשבצת של פוגבה אם זה לא יגיע. מדובר בשחקן בעל נתונים דומים לזה של פוגבה. 

 

בניגוד לכל השמות לעיל, ברסה עשויה למכור את מונטויה, דוגלאס, מאסיפ ואדריאנו עליהם קיבלה הצעות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי