ב-23:00: מסי, סוארס ופדרו בהרכב מול בילבאו

אנריקה. השאיר את פיקה לנוח
אנריקה. השאיר את פיקה לנוח | צילום: Gettyimages

ברצלונה תתארח בסן מאמס בסופרקאפ הספרדי. פיקה בחוץ, ורמאלן ב-11

(גודל טקסט)

העונה בקושי החלה וכבר נחת על ברצלונה לוח משחקים מטורף. רק ביום שלישי הייתה שותפה לאחד המשחקים הגדולים מזה שנים כשניצחה את סביליה 4:5 אחרי הארכה בסופרקאפ האירופי, והערב ב-23:00 (שידור ישיר בספורט1) בסן מאמס של בילבאו היא תצטרך להתמודד על תואר נוסף – הסופרקאפ הספרדי.

 

יהיה זה המפגש הראשון מבין שניים ובו בילבאו תרצה לנקום על ההפסד בגמר הגביע. הבאסקים גם הפסידו בליגה 5:2 לברצלונה בעונה החולפת, וזו תהיה ההזדמנות הראשונה שלה מתוך שלוש בעשרת הימים הבאים – שני משחקים בסופרקופה והמחזור הראשון בליגה שיפגיש פעם נוספת בין השתיים.

 

 

"שיחקנו מולם פעמים רבות, ואנחנו מכירים אותם היטב", אמר לואיס אנריקה, מאמן ברצלונה. "הניצחון בגמר הגביע לא היה משקף, הפער בינינו לא היה כל כך גדול. הקהל שלהם יקשה עלינו, אבל זה מפגש של שני משחקים ואם נשפר את משחק ההגנה שלנו נוכל להתחזק. אנחנו יודעים מה הטעויות שביצענו מול סביליה – זה לא מבטיח שלא נחזור עליהן, אבל אנחנו מנסים לפתור אותן". 

 

 

ה'אל מונדו דפורטיבו' כתב בכותרת העיתון היום: "הגביע החמישי", הרי שאם ברצלונה תזכה בסופרקאפ הספרדי יישאר לה רק תואר שישי ואחרון לשים עליו את היד ב-2015, אליפות העולם לקבוצות שתיערך לקראת סוף השנה האזרחית.

 

ליאו מסי ולואיס סוארס אמורים לפתוח בחוד כאשר מסי כבש עד כה שישה שערים בארבעת משחקי הסופרקאפ בהם שיחק נגד בילבאו. אנריקה נתן קרדיט גם לפדרו שטרם החליט סופית על עתידו. השוער מארק אנדרה טר-שטגן יפתח שוב שער על חשבון קלאודיו בראבו.

 

כמו כן, לאור העייפות ממשחק אמצע השבוע בגיאורגיה, גם סרג'י רוברטו ישחק במקום איבן ראקיטיץ'. 

 

מאמן נבחרת ארגנטינה, טאטא מרטינו, הצהיר שהוא מרוצה מהעובדה שליאו מסי חזר לכושרו לפני ה'קופה אמריקה' והתגבר על ההפסד בגמר לצ'ילה. בראיון לטלוויזיה הארגנטינית אמר: "זה מדהים שהוא חוזר להיות ליאו מסי הנפלא שנה אחר שנה במדי ברצלונה. היכולת שלו במחצית הראשונה נגד סביליה היתה מצוינת. אנחנו גם מרוצים מיכולתו של חאבי מסצ'ראנו ואבר באנגה מסביליה". 

 

מאמן בילבאו, ארנסטו ואלוורדה, יודע שיש לו משימה קשה, במיוחד אחרי שבילבאו לא התחזקה במיוחד הקיץ. "אנחנו יודעים שיום אחד התואר הזה יפול בידיים שלנו. זה לא עניין של מזל אלא יכולת מקצועית. להצליח נגד ברצלונה בשני משחקים זה קשה מאוד. אתה צריך לערער את הדומיננטיות שלה. דווקא אחרי שברסה ספגה ארבעה שערים, היא תיזהר יותר כי היא יודעת שיש קבוצות שיכולות להזיק לה". 

 

ברצלונה זכתה 11 פעמים בסופרקאפ הספרדי, ריאל מדריד 9, לה קורוניה ואתלטיקו מדריד 2 כ"א. בילבאו לא זכתה אף פעם למרות ששיחקה בו.

 

ניימאר שחולה בחזרת עדיין לא ישחק. חברים שלו העלו אתמול תמונה שלו באינסטגרם ודני אלבס ניצל את ההזדמנות כדי לצחוק על חשבונו של חברו הברזילאי.

 

 

Amigo que é amigo pega caxumba junto !!! #togheter #caxumba #filmeprasempre 

A photo posted by Jô Amancio (@jotace520) on

 

הרכבים:

 

בילבאו: אירייסוס, דה מרקוס, אצ'ייטה, לאפורטה, בלנזייגה, סאן חוסה, בניאט, סוסאטה, ארסו, מרינו, אדוריץ

 

ברצלונה: טר שטגן, אלבס, ורמאלן, בארטרה, אדריאנו, מסצ'ראנו, ראפיניה, סרג'י רוברטו, פדרו, מסי, סוארס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי