"אולי הסטירה שספגנו תעזור לנו בהמשך"

מסי מעכל ריח רע
מסי מעכל ריח רע | צילום: Gettyimages

אחרי ה-4:1, החמיא אנריקה: "סלטה מסוגלת לזכות באליפות"

(גודל טקסט)

ברצלונה ספגה אחת אחת ההשפלות הגדולות שלה הפסד 4:1 לסלטה ויגו. לואיס אנריקה הודה בסיום: "סלטה ויגו שיחקה כדורגל מושלם היום. הם הגיעו להרבה מצבים והם היו מאוד אפקטיביים". היום של ברצלונה החל רע כאשר בעיתון "מארקה" פורסם שפיפ"א לא תתיר לה לרשום את ארדה טוראן במקום ראפיניה הפצוע. 

"הגענו לשבעה מצבי כיבוש, אבל לא מימשנו אותם", הצטדק אנריקה, "התקשנו מולם באחד על אחד. נוליטו כבש שער ראשון גדול והשני היה מטעות שלנו. זה רק עודד את סלטה ויגו להמשיך נגדנו ולשחק באותה צורה".

מאמן ברצלונה הוסיף: "ברור שאני רחוק מלהיות מאושר להפסיד ולספוג רביעיה. אבל אולי הסטירה שספגנו תעזור לנו בהמשך המאבק על האליפות. ואם כבר הפסדנו, אז אני מעדיף שזה יהיה נגד הקבוצה שלי לשעבר שהפכה לאחת האטרקטיביות בליגה. הם מסוגלים לזכות באליפות".

טר שטגן. כרגיל סופג את כל האש (Gettyimages)

ב"אל מונדו" בחרו במארק אנדרה טר שטגן לשחקן הגרוע במגרש ("לא היה מוכן בשער הראשון, בשלישי עמד קפוא") וציינו שנוליטו הוכיח עד כמה הוא יכול להתאים לברצלונה.

4:1 היא לא תוצאה שגרתית במשחקים ברצלונה בליגה. למעשה שבע שנים וחצי חלפו מאז ה-4:1 הקודם. ריאל היא שהביסה את ברסה בתוצאה הזאת ב-7 במאי 2008 משערים של ראול, רוד ואן ניסטלרוי, גונסאלו היגוואין ואריאן רובן. לברצלונה כבש תיירי הנרי והמאמן היה פרנק רייקארד. 


שחקני סלטה חוגגים, שחקני ברסה עגומים (Gettyimages)

ברצלונה גם ספגה משחק שלישי העונה 4 שערים. בסופרקאפ נגד סביליה בו ניצחה 4:5, ומול אתלטיק בילבאו בסופרקאפ. בפעם האחרונה שספגה ארבעה שערים היתה מול באיירן מינכן בחצי גמר האלופות ב-2013. השוער מארק אנדרה טר-שטגן ספג כבר העונה 15 שערים בשישה משחקים. בתחילת העונה שעברה שוער ברצלונה קלאודיו בראבו לא ספג במשך תשעה משחקים. בנוסף לא הצליחו הבלאגורנה לכבוש במחצית הראשונה בכל חמשת משחקי הליגה העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי