"מסי לא ישחק בשום מועדון אחר, הוא יפרוש בברצלונה"

מסי. יגיע היום בו הוא יצטרך לפרוש מכדורגל
מסי. יגיע היום בו הוא יצטרך לפרוש מכדורגל | צילום: Gettyimages

המנג'ר המקצועי של הקטאלונים: "הוא עשה דברים שאף אחד לא עשה לפניו"

(גודל טקסט)

המנג'ר המקצועי של ברצלונה, רוברטו פרננדס, התראיין ארוכות ב'אל מונדו דפורטיבו' וגילה לקוראים שברצלונה נשבעה לא למכור את ליאו מסי עד סיום הקריירה שלו. מסי בן ה-28 זכה עם ברצלונה עד כה ב-7 אליפויות, 3 גביעי ספרד, 4 פעמים באלופות ו-4 זכיות ב"כדור הזהב".

 

פרננדס, שהוחתם לתפקיד לשש שנים נשאל האם התפקיד העיקרי שלו הוא לחשוב איך ברצלונה תיראה בלי ליאו מסי ולהתכונן לכך, אבל הוא שלל זאת ואמר שאכן צ'לסי, פ.ס.ז' ומנצ'סטר סיטי רוצות את מסי ולא ירפו ממנו, אבל הבהיר: "מסי לא ישחק בשום מועדון אחר חוץ מברצלונה. הוא יפרוש אצלנו מכדורגל".

 

 

"לצערי יגיע היום בו הוא יצטרך לפרוש מכדורגל והוא לא ישחק לעד, אבל נשאר בו עדיין הרבה מליאו מסי הגדול לתת למועדון. הוא שחקן הכי חכם בעולם ויש לו עוד כה שנים טובות לתת לנו". מסי עדיין לא כבש בשני משחקי הליגה הראשונים, אבל כך גם היריב הגדול שלו כריסטיאנו רונאלדו.

 

מסי. "עדיין יש לו מה לתת למועדון" (gettyimages)

 

המנג'ר המקצועי שמונה לתפקידו הקיץ במקום אריידו בריידה אמר עוד על מסי: "שחקנים שמתבגרים מאבדים כמה תכונות שלהם, אבל חכם מספיק כדי להפיק עוד משהו שאין לאחרים ולתת את האקסטרה למועדון. מה שהוא עשה ככדורגלן אף כדורגלן אחר לא עשה לפניו".

 

פרננדס סיפר בראיון שכבר בינואר היה לו מו"מ ראשוני עם הקבוצה להתמנות לתפקיד אחרי שעשה אותו בולנסיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי