סימנה כישרון: בזואר ההולנדי מבוקש בברסה

בזואר. כישרון אדיר
בזואר. כישרון אדיר | צילום: Gettyimages

ההולנדי של אייאקס עשוי להצטרף. וגם: ניימאר בצעד שרומז על עזיבה?

(גודל טקסט)

ה'מונדו דפורטיבו' פרסם שברצלונה עוקבת אחרי הקשר בן ה-18 של אייאקס, ריצ'דלי בזואר. האחראים על הרכש המנג'ר המקצועי רוברטו פרננדס ואריידו בריידה כבר צפו בכישרון ב-2:1 לאיינדהובן. השחקן שהוריו מהאי קורסאו בקאריביים, כבר זומן לסגל הבוגר של נבחרת הולנד למשחקים נגד קזחסטן וצ'כיה במוקדמות היורו 2016. הוא יכול לשחק בכל תפקידי ההגנה והקישור.

 

מדובר באחת התגליות של העונה החולפת. הוא שיחק רק פעמיים בנבחרת הצעירה וכבר זומן לבוגרים. בזואר נחשב ורסטילי ושחקן שמשתפר כל הזמן. אם יירכש בינואר הוא ישחק תחילה בברצלונה ב', אבל יוכל לשחק גם בברצלונה שמתכננת רכש מאסיבי בינואר הקרוב.

 

 

פרנק דה בור אמר על השחקן: "אני חושב שהוא עומד להיות אחד הגדולים בקבוצה בעתיד. צריך פשוט להאמין בו". הוא כיכב בין היתר באליפות אירופה עד גיל 17 ב-2012 בה זכתה הולנד. קורסאו רצתה שהוא ישחק עבורם, אבל הוא דחה את ההצעה.

 

 

 

במקביל, ניימאר הודיע לברצלונה שהוא לא רוצה להמשיך בינתיים לדון על הארכת חוזהו המסתיים ב-2018 זאת עד לסיום ההליכים המשפטיים בעניינו בגלל הטענה שנשיאי ברצלונה שילמו לאביו כסף מתחת לשולחן והעלימו מס.

 

בברצלונה חששו שמנצ'סטר יונייטד תנסה להחתים אותו הקיץ ולכן הם מבקשים להאריך את חוזהו כבר עכשיו, אבל השחקן עצר את ההליכים. סעיף השחרור של השחקן עומד כרגע על 190 מיליון יורו ותיאורטית מי שיפעיל אותו ויסכים לשלם את הסכום יוכל לרכוש אותו מבלי שברצלונה תוכל לעשות משהו.

 

בתוך כך, הכריז המנג'ר המקצועי של ברסה, רוברטו פרננדס, כי יש למועדון את סכומי הכסף הנדרשים לרכוש איזה שחקן שירצו בינואר. אחד מהשמות שהועלה הקשר סופיאן פגולי מוולנסיה, לא יגיע למועדון.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי