"אם פדרו היה נשאר הוא היה משחק בקביעות"

אלבס ופדרו. היו ימים
אלבס ופדרו. היו ימים | צילום: Gettyimages

אלבס מאוכזב מעזיבת חברו: "כאן הוא היה מאושר יותר". טוראן יוכל לשחק?

(גודל טקסט)

ברצלונה מתקשה להסתדר בליגה אחרי סדרת פציעות של שחקני מפתח והפסידה בשני המשחקים האחרונים 3:1 לסלטה ויגו ו-2:1 לסביליה. כל זה הביא את המגן דני אלבס למתוח ביקורת על חברו פדרו שנטש את הקבוצה בחלון ההעברות של אוגוסט והצטרף לצ'לסי תמורת 18 מיליון ליש"ט.

 

"אמרתי לפדרו שהוא צריך להישאר בקבוצה", גילה אלבס ל"האבר" הטורקי, "אבל יותר מדי אנשים היו מעורבים בהחלטה להעבירו. אם הוא היה נשאר הוא היה משחק היום בקביעות ואני בטוח שהיה מאושר יותר מאשר בצ'לסי. אם היה נשאר הייתי רוצה שיעשה זאת עד סיום הקריירה שלו ולא על תנאי".

 

 

פדרו הרשים במשחקיו הראשונים בלונדון (3 שערים ושני בישולים ב-11 הופעות), אבל לאחר מכן הציג יכולת בינונית, בדומה לשאר חבריו אשר מתקשים להיחלץ מהתחתית של הפרמייר ליג.

 

דווקא לאור הפציעות של ליאו מסי, רפיניה ואינייסטה, פדרו היה בהחלט עוזר כעת לברצלונה, כמו גם ארדה טוראן הטורקי שאינו יכול לשחק בשל אמברגו ההעברות עד ינואר שהוטל על אלופת אירופה.

 

אך יכול להיות שיהיה שינוי בנוגע לרכש מאתלטיקו מדריד. נשיא ה"לה ליגה", חביאר טבס, דורש מפיפ"א לאפשר לטוראן לשחק מיידית בברצלונה בגלל החוק בספרד שאפשר להחליף שחקן פצוע בשחקן אחר שנרכש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי