מאמן ויאנובנסה: "יש לנו סיכוי להפתיע את ברסה"

דשא סינטטי. מחכה לברסה
דשא סינטטי. מחכה לברסה | צילום: Gettyimages

יריבת ברסה בטירוף, מגרש סינטטי חדש הותקן. ב-21:25: אצטדיון מלא

(גודל טקסט)

ברצלונה תשחק הערב נגד ויאנובנסה הקטנה במסגרת הסיבוב הרביעי של גביע המלך הספרדי (ישיר בספורט2 החל מ-21:25), והקטאלונים למעשה יוצאים לדרכם במסע ההגנה על התואר בו זכו בעונה שעברה.

 

למרות המשחק, שלא יקבע דבר הרי שיש עוד גומלין בקאמפ נואו, העיתון 'אל מונדו דפורטיבו' מתרכז ברכש המתוכנן של אנריקה לקראת ינואר וסימן את שלוש המטרות העיקריות והסופיות של הקבוצה. 

 

 

ברסה הולכת בכל הכח על חלוץ סלטה ויגו נוליטו, שגדל במועדון, הצעיר ההולנדי ממוצא מרוקאי אנואר אל גאזי מאייאקס אמסטרדם והוותיק רובין ואן פרסי שלא מוצא את מקומו בפנרבחצ'ה. 

 

 

 

לגבי נוליטו, לואיס אנריקה ביקש אישית לרכוש את השחקן. הכרעה בנושא תהיה בסוף נובמבר, מכיוון שהבעיה העיקרית היא האם לשלוף 18 מיליון יורו כדי לרכוש שחקן בן 28, כשמצבה הכלכלי של ברסה לא מזהיר. בברצלונה לא רוצים לסכן השנה את מצבם הכלכלי ברכש מאסיבי, כך שיגיעו שחקנים אבל לא במחירים מטורפים. 

 

אנואר אל גאזי נבדק בקפידה על ידי כל הצוות המקצועי של ברצלונה שהתרשם ממנו וסימן אותו כשחקן העתיד. הוא בן 20, גבוה, חזק ובעל טכניקה מצוינת והחל לשחק גם בנבחרת הולנד. 

 

אפשרות שלישית לחיזוק היא רכישתו של חלוץ ותיק בסגנון של רובין ואן פרסי. פנרבחצ'ה תערים קשיים על מכירתו, ומכאן שבברסה שוקלים אפילו את מועמדותם של אלברו נגרדו (בן 30) או קרלוס ולה המכסיקני (26). 

 

ואן פרסי. ההולנדי בדרך לברצלונה? (Gettyimages)

 

חאבייר מסצ'ראנו יוכל לשחק באל-קלאסיקו

 

בשורה טובה שקיבל לואיס אנריקה היא הרחקתו של חאבייר מסצ'רנו לשני משחקים בלבד. אמנם ההגנה הקטאלונית לא בשיאה העונה, אך הרחקתו לשני משחקים בלבד משמעותה שהארגנטיני יעמוד לרשות הקבוצה באל-קלאסיקו מול ריאל מדריד בחודש הבא.

 

ברסה צפויה לעלות היום עם הרכב משני שיכלול צעירים רבים כמו הקשר גבאו, בעוד שלישית MSN תיעדר ובמקומה ישחקו בחוד סנדרו, מוניר ואייטור הצעירים.

 

אחד הבודדים מבין השחקנים הבכירים שצפוי לשחק הוא איבן ראקיטיץ'. בהגנה יוצב השוער השלישי מאסיפ עם המגנים דאגלס ואדריאנו ובמרכז ההגנה תומאס ורמלאן יפתח לצדו של מארק ברטרה. 

 

היריבה ויאנובנסה משחקת בליגה השלישית בספרד ונוסדה רק ב-1992. ביציעים שלה יש כרגיל 4,000 מקומות, אבל למשחק הקימו יציעים זמניים ויהיו במקום 11,000 מקומות שיהיו מלאים עד אפס מקום. המשחק הוקדם בגלל השתתפותה של ברצלונה בגביע העולם לאלופות.

 

מאמן הקבוצה, חוליו קובוס, אמר: "אם ברצלונה לא בהרכב מלא יש לנו סיכוי להפתיע אותם בתנאי שנפגין את המשחק של חיינו". לפי חוקי הגביע כל קבוצה חייבת להופיע עם שישה שחקני הסגל הראשון למשחק ועוד ארבעה מחליפים שמשחקים בסגל הרחב כל העונה. המועדון הקטן החליף את כר הדשא באיצטדיון רומרו קוורדה. מאה גננים עבדו כל והתקינו כר דשא חדש סינטטי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי