אנריקה: "פאטו? לא עוקב אחרי הליגה הברזילאית"

אנריקה. חושב לפני כל משחק אם לשנות משהו
אנריקה. חושב לפני כל משחק אם לשנות משהו | צילום: Gettyimages

מאמן ברצלונה הדף את השמועות. וגם: מי שיחק 80 דקות עם רגל שבורה?

(גודל טקסט)

העיתון הקאטלוני 'ספורט' פרסם רשימה של 20 חלוצים שברצלונה רוצה לרכוש. אחד מהם פאטו הברזילאי ששיחק בעבר במילאן והיום בסאו פאולו. החלוץ הוזכר במנצ'סטר יונייטד בחלון ההעברות של אוגוסט. ברסה מחפשת חלוץ שיחליף את פדרו עליו דווח שהוא לא מאושר מהמעבר שלו לצ'לסי.

 

פאטו שלא גילה יכולת טובה במילאן חזר לאחרונה לעצמו וכבש במדי סאו פאולו 15 שערים בכל המסגרות והוליך אותם לחצי גמר הגביע הברזילאי שם הפסידו לסנטוס. בגיל 26 פאטו יכול להתחיל את הקריירה שלו מחדש אחרי הכישלון הקודם ברוסונרי.

 

 

בתוך כך אמר המאמן לואיס אנריקה במסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר נגד חטאפה בחוץ (21:30) שהוא לא יודע לומר על פאטו מילה. "אני לא עוקב מה קורה בליגה הברזילאית. המאמן אמר שהוא לא מודאג מהעובדה שמוניר אל חדדי וסנדרו לא כובשים: "הם משתתפים במשחק הקבוצתי ועוזרים לשאר השחקנים. אין עליהם לחץ לכבוש".

 

אנריקה גם נשאל על האפשרות שישחק רק שני חלוצים בחוד וישנה את הפורמולה של הטרידנט כאשר מסי פצוע, אבל אמר: "אני חושב לפני כל משחק אם לשנות משהו". על העובדה שלא הבין בפציעת דגאלס שייעדר חודשיים אמר: "אם היינו יודעים זאת במהלך משחק הגביע הוא היה מוחלף מיד, אבל לא ידענו זאת". התברר שהוא שיחק יותר מ-80 דקות עם רגל שבורה נגד ויאנובנסה בגביע (0:0) ורק אחרי המשחק התבררה גודל הפציעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי