הוריו של איקר קסיאס: "מגיע לו לשחק בברצלונה"

קסיאס. המשפחה לא מרוצה מהמעבר לפורטוגל
קסיאס. המשפחה לא מרוצה מהמעבר לפורטוגל | צילום: Gettyimages

אמו של השוער: "פורטו קבוצה ברמה של ליגה שנייה בספרד. פרס מעולם לא רצה אותו"

(גודל טקסט)

איקר קסיאס יקיים היום (13:00 שעון ישראל) מסיבת עיתונאים רשמית בה ייפרד מריאל מדריד. רגע לפני שהוא חותך לפורטו, איתה סיכם לשנתיים, הרבה מאוד לכלוך יצא הבוקר בכלי התקשורת הספרדיים שדיברו על הגיהנום שעבר השוער בריאל מדריד.

 

אמש הודיעה רשמית ריאל מדריד על עזיבתו של השוער לפורטו, 16 שנים אחרי שהתחיל את דרכו בשורות הקבוצה הבוגרת של הבלנקוס (725 הופעות). העיתון הספרדי 'אל מונדו' פרסם הבוקר (ראשון) ראיון עם אמו של קסיאס בן ה-34, מריה דל קרמן פרננדס גונסאלס, בו היא משתלחת ביחס שהעניקו הבלנקוס לבנה והשוער "הגדול בהיסטוריית המועדון" כפי שהוצהר בהודעה הרשמית המבשרת על עזיבתו.

 

 

"פורטו זו קבוצה ברמה של קבוצת ליגת שנייה בספרד עבור דמות כמו איקר קסיאס. אלוף עולם לא יכול לסיים שם את הקריירה. הוא צריך לסיים את הקריירה איפה שהוא רוצה וגם ברצלונה הייתה יכולה להיות אפשרות מצדו, כי הם ג'נטלמנים" אמרה. לקסיאס, יש לציין, נותרו שנתיים בחוזהו בריאל כך שלא הוא שמלכתחילה בחר לעבור לסגנית האלופה בפורטוגל.

 

על פלורנטינו פרס אמרה: "הוא מעולם לא רצה את איקר בקבוצה בגלל גובהו. הוא מעדיף שוערים גבוהים. תמיד הייתה לו אובססיה לג'יאנלואיג'י בופון. איקר עמד בלחצים פסיכולוגיים והושמץ יותר מכל שחקן אחר בריאל במשך חמש שנים. עוד הוסיפה האם: "בהכל אשם פרס. ההנהלות הקודמות התנהגו אליו יפה מאוד, אבל פרס אף פעם לא אהב אותו. היה עליו לחץ נפשי גדול והיחס אליו היה שונה מאשר קיבלו שחקנים האחרים".

 

גם אביו של השוער שוחח עם התקשורת הספרדית, ולמעשה שני ההורים מאשימים את פרס על כך שהכריח את קסיאס ללכת לפורטו. חוסה לואיס סיאס אמר: "פרס יכול להיות איש עסקים ונשיא טוב בעסקיו, אבל הוא לא יכול להיות נשיא ריאל מדריד".

 

"מגיע לו לשחק בקבוצה קצת יותר ספקטקולרית. כשהוא קיבל הצעה מרומא אמרתי לו לא ללכת, אז בטח שלא פורטו", הוסיף האב. 

עוד באותו נושא: איקר קסיאס, פלורנטינו פרס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי