רונאלדו מקווה לשבור את שיאו של ראול בדרבי

רונאלדו. שוב יכבוש בקלדרון?
רונאלדו. שוב יכבוש בקלדרון? | צילום: Gettyimages

הפורטוגלי וריאל מדריד מחפשים נקמה באתלטיקו על התבוסה 4:0 אשתקד

(גודל טקסט)

בשנה שעברה אתלטיקו מדריד הרסה לחלוטין את ריאל מדריד, כשהביסה אותה בדרבי 0:4 בפברואר והתחילה את כדור השלג של "הבלאנקוס". באותו ערב ערך כריסטיאנו רונאלדו את חגיגת יום ההולדת שלו והאוהדים זעמו על התמונות שלו שר עם הזמר קווין רולדאן, בעוד הם היו כמעט באבל.

 

הערב (ראשון, 21:30) תפגוש ריאל מדריד את אתלטיקו בקלדרון וזו ההזדמנות של רונאלדו לנקום ב"קולצ'ונרוס" שלא נמצאים בכושר טוב ומדורגים רק במקום חמישי. הם הפסידו בליגה לויאריאל 1:0 ובנפיקה בליגת האלופות 2:1.

 

 

מצד שני זה היה השבוע הגדול בקריירה של רונאלדו שכבש כבר 501 שערים בקריירה והשווה את שיאו של ראול עם 323 שערים בריאל מדריד. CR7, שקיבל נעל זהב בטקס מיוחד מפלורנטינו פרס, יוכל לקבוע שיא שערים חדש דווקא במגרש שהסב לו סבל רב שנה שעברה. רונאלדו כבש עד היום 7 שערים ב-9 משחקים באיצטדיון של אתלטיקו. סרחיו ראמוס שהיה פצוע יחזור להרכב.

 

 

רפא בניטס אמר לקראת המשחק בקלדרון: "זה הולך להיות משחק טעון רגשות וסוער. זה יהיה מבחן אופי עבורנו. הם משחקים מאורגן ועם אינטנסיביות רבה ויש הם שחקנים מאוד איכותיים". ריאל קיוותה לשחק עם חאמס רודריגס, אבל הקולומביאני שכבר החלים לחלוטין מפציעתו קיבל מכה ביום חמישי באימון וכרגע לא ברור כלל מתי יחזור לשחק. למרות זאת הוא זומן לסגל נבחרת "עושי הקפה".

 

בניטס אישר שגארת' בייל וסרחיו ראמוס יהיו בסגל, אבל לא הסכים לומר אם ישחקו. "הם יכולים לתרום גם כשאינם בכושר של 100 אחוז", אמר. על רונאלדו: "מקווה שיכבוש עוד הרבה שערים ויישאר הרבה שנים בריאל".

 

 

פרננדו טורס אממור לשחק את המשחק ה-200 שלו באתלטיקו, אבל לא ברור אם יעלה בהרכב. דייגו סימאונה מתלבט האם לפתוח עם ג'קסון מרטינס או 'אל ניניו'. מרטינס שעלה 35 מיליון יורו מאכזב, אבל יש לו כידוע פוטנציאל ענק. 'אל צ'ולו' שוקל להצמיד לרונאלדו את הקשר הארגנטיני אנחל קוראה בן ה-20 כדי לחסום אותו. 

 

שוער ריאל מדריד, קיילור נבאס, שספג רק שער אחד בליגה עד כה אמר בראיון בקוסטה ריקה: "המשחק נגד אתלטיקו הוא אחד הקשים ב'לה ליגה'. יש להם את האוהדים מאחוריהם וזה תמיד קשה לנצח שם". על הצלחתו העונה בין הקורות: "אני מנסה לשלב אהבה למשחק ויכולת להיות מרוכז". הוא גילה שחלם להיות חלוץ והוא עדיין חולם לממש זאת. על בניטס: "הוא מקדיש את כולו לקבוצה. הוא אוהב אירגון ועובד שעות איך לתת לנו אימונים מעניינים".

 

 

הסטטיסטיקה מוכיחה שהבית של אתלטיקו מדריד הוא לא מבצרה מול ריאל מדריד. ב-78 משחקי דרבי בבית היא ניצחה רק 24 לעומת 33 של הבלנקוס.

 

הרכבים משוערים:

 

אתלטיק מדריד: אובלק, פליפה, חימנס, גודין, חואנפראן, גבי, טיאגו, קוראה (סאול), אוליבר, גריזמן, טורס.

 

ריאל מדריד: נבאס, קארבחל, ראמוס, וראן, מרסלו, קרוס, מודריץ', איסקו, קובאצ'יץ' (בייל), רואנלדו, בנזמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי