נוליטו צריך לבחור בין ארסנל לברצלונה

נוליטו. ברסה או ארסנל?
נוליטו. ברסה או ארסנל? | צילום: AFP

חלוץ סלטה מנייה חמה בלונדון וקטאלוניה. וגם: ההולנדים של ברסה

(גודל טקסט)

העיתון 'מונדו דפורטיבו' פרסם הבוקר (רביעי) כי ארסנל וברצלונה נאבקות על חלוץ סלטה ויגו, נוליטו אותו הן רוצות בינואר. בעוד ברצלונה רואה בנוליטו את המטרה העיקרית שלה לדברי העיתון, ארסנל מכינה לו הצעה שלא יוכל לסרב לה. התותחנים זקוקים לחלוץ אחרי שדני וולבק נפצע והם משחקים עם אוליבייה ז'ירו ותיאו וולקוט כחלוץ "9 מזויף". החלוץ מתלבט בין הזדמנות לשחק בברצלונה בה גדל לבין ארסנל והפרמיירליג. אצל התותחנים הוא עשוי להגיע כשחקן הרכב בעוד שבברסה הוא יהיה רק חלוץ מחליף לטרידנט.

 

נוליטו אסיר תודה לסלטה ויגו שנתנה לו צ'אנס לשדרג עצמו, אבל הוא לא יכול להתעלם מההתעניינות בו. הוא יחגוג 29 ובגילו המתקדם יחסית בכדורגל זו אחת הסיבות שהוא ירצה לעזוב מכיוון שזה צ'אנס אחרון לשחק בקבוצה גדולה.

 

 

נוליטו יכול כבר עכשיו לסגור עקרונית בארסנל, אבל החלום שלו לשחק בברצלונה מאז שיחק בה בגיל צעיר דוחף אותו לעבר הקאמפ נואו.

 

בשנה שעברה נוליטו כבש 14 שערי ליגה והשנה קיבל זימון לנבחרת. הוא היה שותף לניצחון הגדול על ברצלונה 1:4 בליגה. המאמן לואיס אנריקה תומך בהחתמת נוליטו, אבל יש כאלה במועדון שסבורים שזו לא השקעה נבונה לרכוש שחקן בגיל הזה תמורת 18 מיליון יורו לאחר ששוחרר כשחקן חופשי מהקבוצה.

 

 

 

המנג'ר המקצועי של ברצלונה, רוברטו פרננדס, היה באמסטרדם לעקוב אחרי אנואר אל גאזי, ריצ'דלי באזור ומגן אייאקס ג'אירו רידוואלד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי