בנו של זינאדין זידאן עלה לקבוצה הבוגרת של ריאל

אנצו. הדקות שלו בבוגרים קרובות מתמיד
אנצו. הדקות שלו בבוגרים קרובות מתמיד | צילום: Gettyimages

אנצו, המשחק כקשר, עשוי לזכות לדקות רשמיות במשחקים הקרובים

(גודל טקסט)

זו יכולה להיות היסטוריה מטורפת. הבן של זינדאדין זידאן, אחד מכוכביה הגדולים של של ריאל מדריד בהיסטוריה, אנצו זידאן המשחק כקשר כמו אביו, ששיחק עד כה בריאל מדריד ב', החל להתאמן בבוגרים של הבלנקוס.

 

רפא בניטס מנסה ליצור לראשונה מזה שנים מאגר של צעירים מוכשרים מתוצרת ריאל מדריד כדי שיעלו לקבוצה הבוגרת. אחד מאלה שהחל להתאמן בצורה קבועה בקבוצה הראשונה הוא אנצו הנחשב למוכשר יותר מבניו האחרים של זינאדין, שכולם מתאמנים במועדון בקבוצות שונות. 

 

 

אנצו הוא גם הקפטן של ריאל מדריד ב', המדורגת ראשונה באחד המחוזות של הליגה השלישית והוא היחיד ששיחק את כל 10 המשחקים של הקבוצה בליגה. הוא ידוע בשם אנצו פרננדס ובכוונה ביקש לא להיקרא זידאן כדי שלא תהיה הרגשה שהוא מקבל יחס מיוחד, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שאביו מאמן אותו והוא שנותן לו מקום בהרכב.

 

אביו העניק לו מקום ב-11. עכשיו זה תלוי בבניטס (Gettyimages)

 

אנצו התאמן בקבוצה הבוגרת עם מרכוס יורנטה שרשם בכורה בבוגרים נגד לבאנטה לפני 12 יום ועם שחקנים נוספים שכבר רשמו דקות משחק בבוגרים, כמו בורחה מאיורל שרשם דקות נגד פ.ס.ז', סלטה ולבאנטה, מרטין אודגרד שמתאמן לעתים עם הקבוצה הראשונה (רשם 8 משחקים בקבוצה השנייה), הבלם האוסטרי פיליפ ליינהארט וחוסה לאזו שהיה בסגל של ריאל מדריד במשחקיה בסין. 

 

אנצו זידאן משחק בנבחרת צרפת עד גיל 19 ובמשחקים הקרובים הוא עשוי לקבל דקות גם בבוגרים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי