קאסייה יחליף את נבאס בשער ריאל מדריד

קאסייה. מחליף ראוי
קאסייה. מחליף ראוי | צילום: Gettyimages

הקוסטה ריקני נפגע בשריר הרגל וינוח לקראת פ.ס.ז'. נקבע השופט לקלאסיקו

(גודל טקסט)

השופט שישפוט בקלאסיקו של ריאל מדריד מול ברצלונה נקבע כבר והוחלט שיהיה פרננדס בורבאלן. כך פורסם היום (שישי) ב'מארקה' הספרדי וחסרה רק ההחלטה הרשמית. זה השופט שהיה בקלאסיקו המפורסם בו נעץ ז'וזה מוריניו אצבע בעינו של עוזר מאמן ברצלונה, טיטו וילאנובה.

 

בורבאלן שפט 28 משחקים של ברצלונה וריאל מדריד ונחשב לאחד השופטים המובילים בספרד. אפשרות נוספת שהועלתה היא שישפוט קלוס גומס, אבל היא נראית קלושה. המשחק הפעם טעון מאוד בגלל הטענה של קוון בליגה שקיבל איומים שהוא חייב לשפוט לטובת ריאל מדריד אם יהיה בצוות השיפוט.

 

 

בתוך כך שוערה הראשון של ריאל מדריד, קיילור נבאס, אחד המצטיינים בליגה הספרדית ועד כה ספג רק שלושה שערים העונה, ינוח מחר מול לאס פלמאס בסנטיאגו ברנבאו. בניטס רוצה לשמור עליו לקראת משחק ליגת האלופות מול פ.ס.ז'. נבאס סובל מפגיעה בשריר רגלו הימנית ובניטס מעדיף לא לסכנו.

 

השוער קיקו קאסייה יערוך הופעת בכורה בליגה אחרי שבמשחקי ההכנה לא ספג בקיץ 216 דקות אף שער. "קאסייה יכול לשחק מול לאס פלמאס. האו שוער מצוין", אמר בניטס. נבאס הצטרף לרשימת פצועים ארוכה הכוללת את גארת' בייל, חאמס רודריגס, דניאל קרבחאל ועוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי