פרס נפרד מקסיאס: "אגדה שאי אפשר להחליף"

קסיאס עם פרס. פרידה ראויה?
קסיאס עם פרס. פרידה ראויה? | צילום: AFP

הנשיא הזמין את השוער לפרידה בברנבאו. הקהל קרא: "פרס הביתה"

(גודל טקסט)

יממה אחרי הפרידה מלאת הדמעות של איקר קסיאס לבדו מריאל מדריד במסיבת עיתונאים שתיכנס כבר לפנתאון, החליטו במועדון  להיפרד ממנו כמו שצריך בסנטיאגו ברנבאו לעיני אוהדי הקבוצה, אבל ללא הקבוצה שטסה לאוסטרליה. קסיאס הגיע עם כל הגביעים בהם זכה במדי הבלאנקוס. קסיאס עלה לכר הדשא והאוהדים הריעו לו וקיללו את פרס כשצעקו: "פרס הביתה".

 

זו למעשה היתה ההצגה של הנשיא פלורנטינו פרס שענה על שאלות עיתונאים ואמר: "יכול להיות שעשיתי טעויות במכירת קסיאס. ביקשתי מקסיאס לבוא לאצטדיון ולהראות לכולם שהיו כמה דיווחים שיקריים על ריאל מדריד ועלי והוא הסכים. אני לא חושב שהוא עזב בגלל שדויד דה חאה מגיע ועוד נראה אם יגיע בכלל. להחליף את קסיאס ומה שעשה בהיסטוריה של ריאל מדריד זה יהיה בלתי אפשרי. נזכור אותו לתמיד כאגדה שאי אפשר להחליף אותה. הסגנון של ריאל מדריד הוא שאנחנו מכבדים כל שחקן. הכדורגל משמש כמאחד את כל השחקנים. אף אחד לא ביקש ממנו לעזוב את המועדון".

 

 

פרס הכחיש שהיו לקסיאס הצעות נוספות מקבוצות אחרות ואמר: "היתה לו רק הצעה מפורטו. זה מועדון עם היסטוריה שיכול לחדש עבורו את העניין בשלב הזה של הקריירה שלו. דיברתי עם קסיאס מרגע שהוא הגיע לכאן. לקסיאס מגיע שיהיה לו עתיד גם מחוץ למועדון של ריאל מדריד".

 


קסיאס ופרס מחובקים, היום (AFP)

 

הנשיא של ריאל מדריד תקף את התקשורת ואת מי שהטיל עליו רפש בימים האחרונים: "יש אנשים שמנסים לפגוע בי. יש כאלה שאף פעם לא אוהבים אותי ומנצלים כל הזדמנות כדי לפגוע בי. אף אחד אצלנו לא יוצא מהדלת הצדדית ובעיקר לא אחד כמו קסיאס".

 

פרס גם אמר שתמיד הגן על קסיאס כשהיו אוהדים שקראו לו בוז. "רצינו לעשות חגיגה באוגוסט עם פורטו וקסיאס. הדבר היחיד שהשתנה הוא שהחלטנו לעשות את החגיגה להיפרד ממנו כעת ואז שאלתי אותו אם הוא רוצה להצטרף אלי ושהוא ייצא למחנה האימונים של פורטו מאוחר יותר והוא הסכים. יש לו את כל הזכות להתחיל בקבוצה חדשה ובעיר פנטסטית כמו אופורטו".

 


איקר קסיאס נפרד באופן משכנע יותר (AFP)

 

פרס הוסיף: "האוהדים יזכרו לעד את קסיאס כאחד השחקנים הגדולים שלנו. פעמים רבות ביקשתי מהאוהדים שיתנו כבוד לשחקנים שלנו".

 

איקר קסיאס אמר במסע"ת: "אני נשאר רק עם הטוב שהיה לי בריאל מדריד. מתי שאוכל אבוא לעודד את הקבוצה".

 


קסיאס והתארים. חברים קרובים (AFP)

 

קסיאס היה היום הרבה יותר נינוח. לא היו יותר דמעות אלא חיוכים: "המועדון עיצב אותי כבן אדם וגידל אותי עם ערכים כמו כבוד, חברות ומעל לכל צניעות. אנסה לקחת אותם לכל מקום אליו אלך".

 


קסיאס זוכה לאהבה (AFP)

עוד באותו נושא: איקר קסיאס, פלורנטינו פרס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי