ויקטור ואלדס הוצע לריאל מדריד ולוולנסיה

ואלדס מתעופף. יגיע דווקא לקבוצה של בניטס?
ואלדס מתעופף. יגיע דווקא לקבוצה של בניטס? | צילום: Gettyimages

השוער שעזב את יונייטד ומזוהה עם ברצלונה יעבור דווקא לבלאנקוס?

(גודל טקסט)

זו יכולה להיות רעידת אמדה ענקית. ויקטור ואלדס שוער ברצלונה בעבר עשוי להיות שוערה החדש של ריאל מדריד, כך הבוקר (שלישי) לפי העיתון 'ספורט' המתפרסם בקטאלוניה.

 

זה יהיה צחוק הגורל שהשוער שהיה אחד מהסמלים של ברסה יעבור את הכביש ליריבה השנואה. לוואלדס חוזה עד 2016 במנצ'סטר יונייטד, אבל בו יש סעיפי יציאה הדדיים.

 

 

יונייטד החליטה להשאיר אותו מחוץ למסע המשחקים שלה בארה"ב ויש לו כמה הצעות מקבוצות אחרות. בריאל מדריד לא בטוחים שיצליחו להחתים את דויד דה חאה והפציעה של הוגו לוריס שוער טוטנהאם בכף ידו מסבכת את הבלאנקוס, כך שוואלדס שהוצע לריאל מדריד על ידי סוכנו יכול להיות השוער לצידו של קיילור נבאס.

 

אפשרות אחרת ריאלית יותר היא שוואלדס יחזור ל'לה ליגה', אבל ישחק בוולנסיה שמחפשת שוער כל הקיץ אחרי שדייגו אלבס שוערה הברזילאי נפצע לפני הקופה אמריקה ולעת עתה מושבת.

 

מנצ'סטר יונייטד תנסה לנצל את ההעברת ואלדס לוולנסיה בניסיון לסכם עם ניקולאס אוטמנדי, בלם העטלפים שסוכנו הוא ז'ורז' מנדש והוא גם סוכנו של ואלדס. ולנסיה דורשת מיונייטד את תשלום סעיף השחרור של הבלם 50 מיליון יורו (35 מיליון ליש"ט), אבל ייתכן שהעברת ואלדס תוריד את העטלפים למחיר סביר יותר. העטלפים רצו מיונייטד את ואלדס כבר בחודש יוני. כעת שתי הקבוצות עשויות לבצע עסקה. 

 

שוער נוסף עליו חושבים בוולנסיה הוא דויד אוספינה הקולומביאני שעשוי לעזוב את ארסנל בעקבות בואו של פטר צ'ך. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי