רפא בניטס מרוצה מריאל: "אנחנו נראים טוב"

שחקני ריאל חוגגים. נראים טוב
שחקני ריאל חוגגים. נראים טוב | צילום: AFP

המאמן סימן עוד "וי" בהכנה. חסה: "אף פעם לא חשבתי לעזוב. אלחם"

(גודל טקסט)

מאמן ריאל מדריד, רפא בניטס, יכול לחכך את ידיו בהנאה אם הוא קורא את עיתוני הספורט של מדריד 'אס' ו'מארקה' שיצאו בשבחים מקיר לקיר להופעה של הבלאנקוס שגברה אמש (שני) 0:3 על אינטר. במדריד פירגנו לשערי הגולאסו של חסה וחאמס רודריגס. השוער קיקו קאסיה שעלה לשחק במחצית השנייה לראשונה מאז נרכש מאספניול היה חסר עבודה.

 

אחרי הרבה הכפשות שנזרקו על בניטס הקיץ בשורה התחתונה היא שעם כל הבעיות ריאל מדריד נראית מצוין. העיתון התלהב בעיקר מהעובדה שחסה חזר לכושר. 'אס' כתב שחוץ מגארת' בייל שעדיין מחפש את עצמו בקבוצה הכל נראה טוב יותר בריאל. בניטס התעקש לשחק עם בייל בשמאל, איסקו נאלץ לעבור לימין והיה פחות דומיננטי וקאסימיירו ששיחק על המשבצת של לוקה מודריץ' אולי פחות טכני, אבל חיפה על כך בכדורגל פיזי יותר עם רגליים ארוכות. ריאל מדריד זקוקה לניצחון על מילאן ביום חמישי כדי לזכות את טורניר 'גביע האלופות'. ב'מארקה' התלהבו מחמאס רודריגס שחזר לא מזמן מהחופשה שלו אחרי הקופה אמריקה, נכנס כמחליף ושוב כבש שער מדהים.

 

 

חסה אמר לאחר המשחק: "אף פעם לא חשבתי לעזוב את ריאל מדריד כפי שנכתב. אני כאן כדי להילחם על מקומי. בכל דקה שאני משחק אני מרגיש טוב יותר. יש לנו הרבה אפשרויות בקבוצה. כולם יקבלו הזדמנות אצל בניטס והמטרה שלי נשארה דומה לעזור לקבוצה ולהילחם על החולצה. הייתי זקוק להכנה הזאת לפני העונה, כי בשנה שעברה הייתי פצוע".

 

בניטס אמר בסיום ששוחח עם נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, ועם סרחיו ראמוס וטען לאופטימיות שהבלם יישאר. על המשחק אמר: "אנחנו נראים טוב. הרבה שחקנים עייפים ולכן עשיתי הרבה שינויים בהרכב. השחקנים אצלי בהתקפה חופשיים לעשות מה שהם רוצים, אבל ברגע שעוברים להגנה כל הקבוצה חייבת להתייצב ולהתארגן כאחד. ברור לי שההתקפה טובה מאוד ואולי בהגנה צריכים להשתפר, אבל זה לא מדאיג אותי כרגע".

 

 

 

לשאלה מי יהיו בועטי הכדורים החופשיים השנה אחרי שחמאס הבקיע מבעיטה חופשית שער ענק אמר: "במחצית ראשונה רונאלדו היה הבועט, בשנייה חמאס ועוד נראה בעניין הזה". על חסה נשאל אם הוא האלטרנטיבה של קארים בנזמה: "זה טוב שיש לנו שחקנים כאלה על כל עמדה. אפשר להחליף עמדות".

 

למרות שההגנה החלק הפחות טוב כרגע בריאל מדריד היא ספגה רק שער אחד בשלושה משחקים וכבשה שבעה שערים בשני משחקים (הראשון מול רומא היה 0:0).

 

 

 

בתוך כך, האקס הטרי, איקר קסיאס שיחק מחצית אחת במדי פורטו ב-0:0 מול שאלקה וגילה יכולת מצוינת כשהדף בעיטה של קלאס יאן הונטלאר.

 

 

Recover 

A photo posted by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי