פגולי: "נציגיי מנהלים מו"מ מול ברצלונה"

פגולי חוגג השבוע שער ניצחון. אישר מגעים מול ברסה
פגולי חוגג השבוע שער ניצחון. אישר מגעים מול ברסה | צילום: AFP

חלוץ ולנסיה עשוי להצטרף בינואר, גם מוסטפי מועמד. ואלדס לסביליה?

(גודל טקסט)

ברצלונה כבר לא יכולה לחכות לחודש ינואר כדי שתוכל להתחזק בלפחות חמישה-שישה שחקנים חדשים בסגל שלה, מלבד ארדה טוראן ואלש וידאל שיוכלו לשחק עם סיום האמברגו. 

 

שניים עליהם מדובר בוודאות כמועמדים בכירים להגיע לקאמפ נואו הם חלוץ ולנסיה סופיאן פגולי הצרפתי-אלג'יראי והבלם הגרמני שקודראן מוסטפי.

 

 

פגולי חתום אצל העטלפים רק עד קיץ 2016, כך שבינואר אפשר יהיה לרכוש אותו מבחינת ברצלונה בסכום לא גדול. מחירו כיום בשוק מוערך ב-16 מיליון יורו. הוא נשאל אתמול האם הידיעות שברצלונה רוצה אותו נכונות ואישר אותן. הוא כבש השבוע את שער הניצחון מול ליון (0:1). 

 

פגולי אמר לעיתון הצרפתי 'לה דאופין', כי "הנציגים שלי החלו במו"מ עם ברצלונה". השחקן שיכול לשחק גם בחוד, אבל גם בימין ובשמאל אמר שהוא מצידו מנסה להתרכז במשחקי ולנסיה. בראיון אחר אמר שיש שיחות לחידוש חוזהו בוולנסיה וציין שטוב לו במסטאיה, כך שצריך לבחור איזה גירסה הנכונה או ששתיהן יחד.

 

הכדור של פגולי פוגש את החיבורים מול ליון (AFP)

 

בברצלונה דווח גם שהמועדון ינסה פעם נוספת ואחרונה כנראה לנסות לשכנע את פיפ"א להפשיר את ארדה טוראן שיוכל לשחק במקום ראפיניה שנפצע קשה וייעדר תקופה ארוכה. מכת הפציעות השאירה את ברסה עם ארבעה קשרים בלבד. נשיא ועדת הספורט של ממשלת ספרד, מיגל קרדנל, הביע את דעתו ואמר שיש לברצלונה תמיכה חוקית בבקשה והיא תואמת את חוקי ההתאחדות הספרדית. 

 

בתוך כך, ויקטור ואלדס עשוי לחזור לשחק ב'לה ליגה' ולהצטרף לסביליה. במנצ'סטר יונייטד מוכנים לשחרר אותו על ידי ביטול חוזהו כך שיוכל להצטרף מיידית לקבוצה אחרת כל עוד זה יהיה לקבוצה מחוץ לפרמיירליג.

 

הבעיה היחידה היא שכרו. ביונייטד הוא מרוויח 5-6 מיליון יורו לעונה, בעוד שבסביליה יהיו מוכנים לשלם לו 3 מיליון יורו בלבד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי