"ריאל מדריד 'עירומה' ללא קיילור נאבס"

נאבס. העונה היתה יכולה להיראות אחרת
נאבס. העונה היתה יכולה להיראות אחרת | צילום: Gettyimages

בספרד תוקפים את יכולת הבלנקוס. ראמוס: "מקווה להיות כשיר לקלאסיקו"

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תגיע לקלאסיקו מול ברצלונה ב-21 בנובמבר אחרי הפסד לסביליה 3:2 ולאחר שאיבדה את המקום הראשון בטבלה.

 

התקשורת במדריד מותחת ביקורת קשה על השחקנים ומציינת שבלי השוער קיילור נאבס שלא שיחק בגלל פציעה ריאל מדריד היתה "עירומה". העיתון 'אס' לא העניק ציונים לקיקה קאסיה השוער של הבלנקוס, דנילו, טוני קרוס ורונאלדו שגילה יכולת חלשה מאוד והיה עצבני מאוד.

 

 

אס' כתב: "שינוי מפתיע במובילת הטבלה 13 יום לפני הקלאסיקו. ריאל מדריד "פתאום התמוטטה". בעל הטור ב'אס' אלפרדו רולאנו כתב: "זה התחיל טוב עם שער גדול של ראמוס, כי סביליה החלה את המשחק עצבנית וחסרת ביטחון, אבל ככל שהמשחק נמשך הם החלו לתקוף באגפים. רונאלדו היה חלש כמעט כמו נגד פ.ס.ז' ועכשיו ברור לכולם עד כמה הם חייבים תודה לשוער נאבס".

 

ראמוס חוגג. "זה התחיל טוב" (gettyimages)

 

העיתון הכללי 'אל מונדו' כתב בכותרת ענקית: "ריאל מדריד נעלמה". במאמר נכתב שהבלנקוס הגיעו למשחק כמוליכי הליגה עם כיבוש השערים הכי רב והספיגה הכי נמוכה, אבל הראו משחק אנמי, בלי ניצוצות.

 

השופט לא קלט את רונאלדו מכניס מרפק במהלך המשחק לקפטן סביליה גז'גוז' כריחוביאק שהיה יכול לעשות מזה סיפור, אבל העדיף להמשיך לרוץ ובכך מנע את הענשתו של CR7.

 

רפא בניטס אמר בסיום: "חסרנו קור רוח ולא ידענו להגיב. שיחקנו טוב ב-30 הדקות הראשונות, אבל אחר כך איפשרנו להם לנהל את המשחק והתחלנו לעשות טעויות. חאמס רודריגס (שכבש את השער המצמק) לא היה כשיר מספיק לשחק יותר מחצי שעה. יש לו עוד דרך ארוכה לחזור לכושרו הקודם. הבעיה העיקרית שלא שלטנו במשחק".

 

 

 

בניטס ניסה להישמע אופטימי לקראת הקלאסיקו: "נתחיל להחזיר כמה שחקנים לכושר. הקלאסיקו הוא תמיד משחק אחר לגמרי. אני מצפה שהקבוצה תתאושש ותביא ניצחון". על הפציעה של סרחיו ראמוס: "היא לא השפיעה על התוצאה, אבל נאצלנו לעשות שינויים".

 

ראמוס יעשה כעת הכל להיות כשיר למשחק נגד ברצלונה, אבל יחמיץ את משחקי הנבחרת: "הכתף לא במצב טוב. נפלתי על היד ועל הכתף, אבל עכשיו אני אתרכז בהחלמה ומקווה להיות כשיר למשחק נגד ברסה".

 

חאמס רודריגס שחזר לשחק אחרי 60 יום הבקיע שער יפה בזמן פציעות ואמר אחרי המשחק: "אנחנו לא יכולים לחשוש מברצלונה. אנחנו ריאל מדריד. חייבים להיות מאוחדים לקראת המשחק ומרוכזים רק בו. קל מאוד להאשים שחקנים כרגע, אבל כשאנחנו מנצחים זה כולם ביחד וזה צריך להיות כך גם בהפסדים. ברצלונה בכושר אבל איון לנו מה לחשוש. לא שיחקתי 60 יום ואני רוצה לתרום לקבוצה".

 

בבלנקוס חוששים כעת למצבו של חאמס שישחק עם קולומביה במוקדמות המונדיאל, אבל הוא אמר: "אני מוכן למשחקי הנבחרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי