נוליטו מכין את הקרקע? "מסי טוב מרונאלדו"

נוליטו מול אלבס. בקרוב יחדיו?
נוליטו מול אלבס. בקרוב יחדיו? | צילום: Gettyimages

חלוץ סלטה ויגו מבוקש בברצלונה: "לא מתעסק בשמועות. נראה מה יהיה"

קבוצות: סלטה ויגו
(גודל טקסט)

הספוקלציות לגבי מעבר אפשרי של נוליטו, חלוץ סלטה ויגו, לברצלונה, נמצאות באוויר כבר מספר חודשים כאשר הנושא לא יורד מסדר היום בתקשורת הספרדית.

הערב (שלישי) החלוץ התייחס לראשונה לנושא: "מעבר לברסה? אני מנסה לא להתעסק בשמועות. לעולם אל תגיד לעולם לא, בטח לא בכדורגל, אבל אני מאוד שמח איפה שאני נמצא. אנחנו נחכה ונראה מה יקרה בעתיד".

החלוץ החמיא למי שעשוי להיות חברו לחוד ההתקפה בעתיד הקרוב: "רונאלדו שחקן טוב, אבל מסי יוצא דופן. שניהם פנומנים, אבל מסי עושה דברים שאף אחד לא יכול לעשות, הוא גורם להכל להיראות קל ופשוט. הוא טוב מרונאלדו".

כידוע, בינואר העונש של קבוצתו של לואיס אנריקה מסתיים, והיא תוכל לרכוש שחקנים חדשים. וידאל וטוראן שנרכשו בקיץ יתחילו לשחק והסגל יגדל, כאשר החתיכה האחרונה שנשארה בפאזל, היא חלוץ.

"מסי עושה דברים שאף אחד לא יכול לעשות" (Gettyimages)

בעקבות פציעתו של מסי ועזיבתו של פדרו, ברצלונה נותרה עם שני שחקני התקפה בלבד ונוליטו כבר תקופה ארוכה נחשב למועמד המוביל לחזק את הקבוצה. תג המחיר של החלוץ עומד על 18 מיליון יורו ולא מן הנמנע שלמרות הכחשותיו, הוא יגיע לקאמפ נואו.

החלוץ רושם עד כה עונה נפלאה ולאחר 11 מחזורים הוא הצליח למצוא את הרשת כבר שבע פעמים. קבוצתו היא ללא ספק הפתעת העונה בספרד, ויגו מדורגת במקום הרביעי בטבלה – שלוש נקודות פחות מריאל מדריד ושש מהמוליכה, ברצלונה.

נוליטו, עונה נפלאה במדי ויגו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי