לא רק מסי: ורמאלן "המושיע" של ברסה

ורמאלן. עכשיו מעריכים אותו
ורמאלן. עכשיו מעריכים אותו | צילום: GettyImages

זכה למחמאות אחרי שער הניצחון. רונאלדו עדיין עצבני שלא כבש

(גודל טקסט)

ברצלונה ניצחה אתמול (שבת) את מלאגה 0:1 משער של תומאס ורמאלן. הבלם הבלגי נחשב בעונה שעברה לאחד הפלופים הגדולים של הקבוצה, ולא שיחק כמעט כל העונה בעקבות פציעה ארוכה.  

זה היה השער הראשון שלו מאז עונת 2011/12 במדי ארסנל. "אני לא מתפלא על השער שהוא הבקיע. כשרכשנו אותו ידענו את מי אנחנו מביאים ואחרי הפציעה הארוכה אני מצפה שהוא ישחק יותר טוב . הוא כמו שחקן רכש חדש עבורנו, כי לא שיקח בעונה שעברה", החמיא לבלם לואיס אנריקה. בעיתון הקאטלוני 'ספורט' כינו את ורמאלן "המושיע".

היריבה השנואה, ריאל מדריד הביסה 0:5 בטיס, אבל כריסטיאנו רונאלדו לא עדיין לא הבקיע מתחילת העונה. הפורטוגלי נאלץ לראות את גארת' בייל שנוא נפשו כובש צמד. לרונאלדו היו שלוש הזדמנויות מצוינות לכבוש והוא לא ניצל אותן. בנוסף, רונאלדו היה עצבני והיכה את שחקן בטיס פטרוס שנכנס כמחליף. 

חאמס רודריגס כבש שער ענק וקיבל מחמרות מרפא בניטס: "אף אחד לא פקפק ביכולות שלו. הוא הצטרף לקבוצה בשלב מאוחר יחסית בגלל הקופה אמריקה והיה צריך זמן להתאקלם. הוא נותן לקבוצה דברים שאף אחד אחר לא יכול לתת".

בניטס הוסיף: "אני מרוצה מאוד מהיכולת שלנו היום. רונאלדו הגיע להכי הרבה מצבים. אם הקבוצה תמשיך לייצר עבורו הזדמנויות, השערים שלו יבואו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי