הערב: ריאל פותחת את עידן בניטס בגיחון

בניטס וראמוס. יוצאים לדרך חדשה
בניטס וראמוס. יוצאים לדרך חדשה | צילום: Gettyimages

רונאלדו יוכל להשתוות לדי סטפנו אם יכבוש צמד נגד העולה החדשה לליגה

(גודל טקסט)

ריאל מדריד פותחת באופן רשמי עידן חדש עם רפא בניטס על הקווים במשחק חוץ נגד ספורטינג גיחון הערב (ראשון, 21:30). אלא שכפי שכתב העיתון 'אס': "זו עונה חדשה, אבל כוכבים ישנים". במוקד יהיה כריסטיאנו רונאלדו שאם יבקיע במשחק שלושער יעבור את אלפרדו די סטפנו בכיבוש שערים במדי ריאל מדריד בליגה. ליאו מסי מדורג ראשון בתולדות הליגה הספרדית עם 286, זארה שני עם 251, הוגו סאנצ'ס שלישי 234, ראול רביעי 228, אלפרדו די סטפנו חמישי 227 ורונאלדו שישי עם 225 כיבושים ב-200 משחקים.

 

 

CR7 גם מדורג שני בכיבוש השערים בכל המסגרות בריאל מדריד עם 313 שערים, עשרה פחות מדי סטפנו. החלום שלו הוא להיות מלך השערים של ריאל מדריד בכל הזמנים בעונה השביעית שלו במועדון. הממוצע שלו לכיבוש בבלנקוס פשוט מדהים: 1.12 שערים למשחק (313 ב-300 משחקים). ראול לשם השוואה הבקיע 323 שערים ב-741 משחקים. הפורטוגלי, שהבקיע רק שער אחד ב'מולינון', הוא השחקן היחיד בליגה שכבש בחמשת העונות האחרונות שלו 50 שערים ויותר במדי ריאל מדריד.

 

גיחון שחזרה לליגה רק הקיץ היתה בחובות של 40 מיליון יורו בעונה שעברה וניצלה מפשיטת רגל בזכות הצלחתה הספורטיבית. היא מדורגת 15 בספרד כקבוצה עם הכי הרבה שנים בליגה הראשונה. הקבוצה עלתה למרות שלא הורשתה לרכוש שחקנים בגלל איסור של ההתאחדות הספרדית שהוטל בגלל חובותיה.

 

הקבוצה של אבלרדו פרננדס, שחקן ברצלונה לשעבר, שיתפה הרבה שחקני בית בעונה שעברה ושברה שיאי מועדון כשלא הפסידה 20 משחקים ונוצחה רק פעמיים. מצבם השתפר אחרי שקיבלו 28 מיליון יורו על זכויות שידורי הטלוויזיה ומכרו 22 אלף מינויים (השיא היה בעונת 82/83 עם מכירת 22,766 מנויים).

 

 

זו תהיה העונה הראשונה של ריאל בלי איקר קסיאס אחרי 16 שנים. שוער גיחון, איבן קוויאר, שרשם 40 הופעות ב'לה ליגה' ומעולם לא פגש את "הבלאנקוס" אמר על קסיאס: "הוא הגיבור שלי. הוא אחד שאחרים צריכים להעריץ וללכת בעקבותיו. הוא סבל הרבה בריאל בשנים האחרונות ולא אמר מילה אחת רעה. לא הגיע לו לעזוב בצורה כזאת". על המפגש הערב: "אני גאה לשחק נגד אחת הקבוצות הטובות בעולם, אבל אני לא מפחד מאף שחקן – רק מהמוות. ריאל קבוצה מצוינת, אבל ברור שהם כרגע לא ברמה הכי גבוהה שהם יכולים להגיע אליה".

 

 

הרכבים משוערים

 

גיחון: קוויאר, לורה, הרננדס, ברנרדו, לופס, קאסס, אלברס, ג'וני, פרס, קסטרו, גררו.

 

ריאל מדריד: קיילור, מרסלו, וראן, ראמוס, דנילו, קרוס, מודריץ', חסה (איסקו), בייל, חמאס, רונאלדו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי