תג המחיר של נוליטו: 18 מיליון יורו

נוליטו. החזרה שלו הביתה קרובה
נוליטו. החזרה שלו הביתה קרובה | צילום: AFP

לואיס אנריקה דורש לרכוש בינואר את חלוץ סלטה ויגו, שגדל בברצלונה

(גודל טקסט)

העיתון 'אל מונדו דפורטיבו' מדווח הבוקר (רביעי) על כך שלואיס אנריקה דורש מהמנג'ר המקצועי רוברטו פרננדס, לרכוש בינואר את חלוץ סלטה ויגו, אותו אימן לפני שנתיים, נוליטו.

 

המאמן מתעקש על כך שנוליטו יואיל מאוד לברצלונה למרות שהוא כבר בן 28. הטענה היא שהוא נמצא בשיא הכושר שלו ואכן הוא הצטיין בניצחון של סלטה על ברצלונה (1:4). סביר להניח שפרננדס יסכים לדרישת המאמן, שכן אמר שהגיע לברצלונה כמנג'ר מקצועי רק מתוך הבנה שיהיו לו יחסי עבודה טובים עם המאמן והוא לא יכפה עליו דבר. 

 

 

נוליטו שמבוקש גם בארסנל (על כך דיווח העיתון 'דיילי מירור' רק לפני יומיים), יכול להועיל לברצלונה בינואר. נכון לעכשיו אף שחקן לא החליף את פדרו שעזב ונוכח פציעתו של ליאו מסי נשארו בהתקפה רק ניימאר, לואיס סוארס והצעירים מוניר וסנדרו. מחירו של נוליטו יהיה 18 מיליון יורו.

נוליטו חוגג במדי ויגו. חוזר לקאמפ נואו? (AFP)

אנריקה רוצה להביא את החלוץ גם מתוך ידיעה שנוליטו יודע מה מקומו ואין לו בעיות לשבת על הספסל, בניגוד לסיטואציה שהייתה עם פדרו, וכמו כן בגלל שלמעשה גדל בברצלונה ושיחק בברצלונה ב' תחת אנריקה ואף רשם שתי הופעות בקבוצה הראשונה של ברצלונה.


אנריקה הציע לרכוש אותו בקיץ שעבר כשהחליט לשחרר את ג'רארד דאולפאו מהסגל, אבל המנג'ר המקצועי אז, אנדוני זוביזרטה, לא התלהב להביאו אחרי שברסה שיחררה אותו לבנפיקה ב-2012.

המנג'ר המקצועי פרננדס סירב לדבר בראיון רדיו על נוליטו ואמר: "עדיף לא לדבר על התוכניות שלנו. הכי חשוב שאנחנו יודעים מה אנחנו רוצים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי