הכל אישי? ה'אס': ריאל מעוניינת בג'ון סטונס

סטונס. אברטון תדרוש כ-40 מיליון לישט
סטונס. אברטון תדרוש כ-40 מיליון לישט |

על רקע הסכסוך בין בניטס למוריניו, הספרדי יגנוב לצ'לסי את הבלם?

(גודל טקסט)

זו יכולה להיות גניבת השנה. ז'וזה מוריניו רדף כל הקיץ אחרי בלם אברטון, ג'ון סטונס, עליו אמר רוברטו מרטינס שהוא יהיה בעתיד הבלם האנגלי הכי טוב בעולם, אבל סירב למכור אותו למוריניו למרות שהבלוז הגישו עליו ארבע הצעות. 

 

מי שראה את הגנת צ'לסי מפתיחת העונה שספגה עד כה 12 שערים בליגה הבין למה המיוחד נזקק לשרותיו של הבלם בן ה-21, אבל היום פרסם העיתון 'אס' שריאל מדריד מעוניינת אף היא בבלם ותנסה לרכוש אותו בינואר. זו יכולה להיות עוד מכה למוריניו שלא הצליח להביא את הכוכבים שביקש בקיץ ובעיקר פול פוגבה וסטונס.

 

 

והמכה תהיה כואבת במיוחד, אם וכאשר, לאור הסכסוך שקיים בין מוריניו לרפא בניטס, המאמן הנוכחי של הבלאנקוס. זאת אחרי שאישתו של בניטס תקפה את המיוחד על כך שבעלה צריך "לנקות את הבלאגן שלו". הפורטוגלי לא נותר חייב והמליץ לה להתרכז בדיאטה של רפא, ולא בו.

 

ובהקשר המקצועי. הדיבורים במדריד הם שייתכן ורפאל וראן יעזוב בינואר וייתכן שזה יהיה למנצ'סטר יונייטד שרוצה בו. צ'לסי ובבלנקוס רוצים את סטונס כמחליף.  אברטון עשויה לדרוש עליו כ-40 מיליון ליש"ט שהוא מחיר מטורף לבלם כל כך צעיר שהגיע לטופיס רק לפני שנתיים מברנסלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי