מחובבן לפסגת העולם? ריאל רוצה את ורדי

ורדי. לא מפסיק לכבוש
ורדי. לא מפסיק לכבוש | צילום: Gettyimages

חלוץ לסטר, שמוביל את טבלת מלך השערים, מועמד להחליף את בנזמה

(גודל טקסט)

חלוץ לסטר סיטי, ג'יימי ורדי, מבוקש בריאל מדריד. התקשורת האנגלית פרסמה שההצלחה שלו העונה אחרי שכבש 10 שערים והוא מלך השערים בליגה הביאה להתעניינות מפתיעה מצד הבלנקוס, שרוצים חלוץ שיוכל להחליף את קארים בנזמה.

 

ורדי בן ה-28 מציג את העונה הטובה ביותר שלו בקריירה וזומן לנבחרת אנגליה. כבר שנה שעברה הוא התפרסם כשניצח את מנצ'סטר יונייטד עם לסטר שעלתה לפרמיירליג בתוצאה 3:5. הוא כבש שער במשחק. ורדי היה חלוץ קבוצת החובבים פליטווד טאון לפני שלוש עונות. אחרי שכבש 31 שערים ב-36 משחקים, עבר ללסטר תמורת מיליון ליש"ט בעונת 2012/13. בצ'מפיונשיפ כבש 16 שערים.

 

 

החלוץ כבש שער ניצחון בשבת נגד קריסטל פאלאס 0:1 וזה המשחק השביעי הרצוף בו כבש. הוא השחקן השמיני בלבד בהיסטוריה של הפרמיירליג שכבש 7 שערים ברציפות והאנגלי החמישי.

 

ראניירי. הבטיח פיצה (gettyimages)

 

ורדי התחבק אחרי השער עם קלאודיו ראניירי והצטרף לרשימה מכובדת של שחקנים שכבשו 7 משחקים ברציפות ובהם: רוד ואן ניסטלרוי, אלן שירר, איאן רייט, מארק סטין, תיירי הנרי, דניאל סטארידג' ועמנואל אדביור. הוא גם אחראי ל-19 שערים של המועדון לאחר שב-20 המשחקים האחרונים כבש 14 ובישל עוד 5.

 

ראניירי הבטיח לכל שחקן פיצה אם הם ישמרו על רשת נקייה ונשאל אחרי המשחק אם הפיצה בדרך. "עוד לא, אבל צעקתי להם קדימה עכשיו יש פיצה". על ורדי אמר: "אני ממש גאה בו. זה הישג ענק עבורו, עבור האוהדים, עבור המועדון. אולי הוא יקבל תחיכה גדולה יותר מהפיצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי