שלוש בראש: 1:3 לריאל מדריד על לאס פלמאס

שחקני ריאל חוגגים את השער של איסקו
שחקני ריאל חוגגים את השער של איסקו | צילום: AFP

איסקו, רונאלדו וחסה כבשו לבלאנקוס שפתחו פער זמני של 3 נק' בפסגה

(גודל טקסט)

קל ולעניין. ריאל מדריד עשתה הערב (שבת) את המוטל עליה וניצחה 1:3 את לאס פאלמאס. עם הניצחון פתחו הבלאנקוס פער זמני בפסגה של שלוש נקודות, לפחות עד שברצלונה תתמודד הערב נגד חטאפה.

 

הניצחון הערב היה משחק הליגה ה-20 ברציפות שהבלאנקוס לא הפסידו. מלבד זאת, הם עדיין אחת משלוש הקבוצות היחידות שטרם הפסידו העונה בחמש הליגות הבכירות. שתי הקבוצות הנוספות הן באיירן מינכן ופאריס סן ז'רמן, שהיא גם היריבה הבאה של ריאל (יתמודדו ביום שלישי).

 

 

כאמור, משחק לא קל בכלל צפוי לבלאנקוס ביום שלישי, ולכן רפא בניטס בחר לתת מנוחה לכמה שחקנים שלא כשירים לחלוטין ולשמור אותם למשחק נגד פ.ס.ז. חאמס רודרידז, קארים בנזמה, גארת' בייל ואפילו קיילור נאבאס השוער כלל לא נכללו בסגל. בין הקורות פתח פרנסיסקו קאסיה, שהיה לא רע, כשגם קאסימרו וחסה רודריגז זכו לחולצת ההרכב.

 

גומס מנסה להפריע לאיסקו, הערב (gettyimages)

 

שלישיית ההתקפה של בניטס, חסה, רונאלדו ואיסקו, פשוט שטפה את המשחק ונתנה מופע.  שני שערים מוקדמים של איסקו (4) ורונאלדו (14) הרגיעו את הרוחות וסידרו אחר צהריים רגוע. זו גם הייתה הפעם הראשונה שרונאלדו כבש בשלושה משחקי ליגה ברציפות מאז אפריל.

 

הקטור סנטאנה (38) צימק את התוצאה בשער מקרי מקרן, אך חמש דקות לאחר מכן חסה כבש שער נאה וקבע את תוצאת המשחק עוד במחצית הראשונה. המחצית השנייה הייתה מפוהקת למדי ולא הרבה התרחש בה. בעוד ריאל הגדילה זמנית את יתרונה בצמרת הטבלה, לאס פלמאס נותרה במקום הלפני אחרון עם שש נקודות בלבד מעשרה משחקים. היא תשחק במחזור הבאה סוסיידד, שגם היא מסובכת בתחתית, ותנסה להוציא מעט יותר.

 

מהלך המשחק:

 

דקה 4

0:1 לריאל! ארבע דקות בלבד לקחו לריאל לעלות ליתרון. טעות איומה של ואראס שוער לאס פאלמאס, שמסר כדור נוראי שהגיע היישר לשחקני ריאל. קאסימרו השתלט על הכדור ומסר מיד קדימה בין שני שחקנים לאיסקו, שכבר היה בתוך הרחבה בצדה הימני. הקשר המוכשר קיבל את הכדור וברגל שמאל שלח את הכדור לפינה הרחוקה.


איסקו כובש (gettyimages)

ושמח לאחר הגול (gettyimages)

דקה 14

0:2 לריאל, שמסדרת לעצמה משחק קליל. מרסלו קיבל את הכדור באגף שמאל הרחק מהשער, הרים את הראש וראה את כריסטיאנו רונאלדו ברחבה. המגן הרים כדור מדוד היישר לראשו של הפורטוגלי, שזינק קדימה ונגח את השני.


רונלאדו נוגח את השני של הבלאנקוס (gettyimages)

וחוגג (gettyimages)

דקה 19

לאס פאלמאס כמעט מצמקת ל-1:2. ג'ונתן ויירה היתל בקאסימרו בתוך הרחבה, עבר אותו ובעט ממצב מסוכן לשער, אך קאסיה היה במקום והדף את הכדור. 

דקה 27

חסה קיבל כדור נהדר ממרסלו, השכיב שחקן הגנה וחדר לתוך הרחבה מצד שמאל. החלוץ ניצב לבד מול ואראס השוער אך לא הצליח להכניעו והשוער הדף.


חסה לא מצליח לכבוש. בהמשך זה כבר הלך לו (AFP)

דקה 34

חסה הריץ התקפה מתפרצת, מסר כדור רוחב נהדר אותו איסקו בעט היישר לגופו של ואראס, שהדף.

דקה 38

1:2! לאס פאלמאס חוזרת בניגוד גמור למהלך המשחק! קרן מצד ימין הורמה הישר לראשו של הרנאן סנטאנה, שהצליח לנגוח כדור שפגע בדשא, עלה למשקוף ומשם חדר לשער.


סנטאנה שמח לאחר השער שכבש (gettyimages)

דקה 43

1:3 לריאל! חסה החזיר לריאל את היתרון הכפול. החלוץ חדר נהדר לרחבה מצד שמאל ובעט לפינה הרחוקה כדור שנעצר רק ברשת. את השער לא חגג חסה, זכר לימי ילדותו בלאס פלמאס.

דקה 48

נאצ'ו השתחרר יפה מהשומר שלו מחוץ לרחבה, וממרחק של עשרים מטרים בעט כדור לא חזק אותו לא התקשה ואראס לקלוט.

דקה 51

רונאלדו קיבל מחסה את הכדור בתוך הרחבה, ומזוית קשה בעט כדור שחלף לרוחב השער ולא נכנס.

דקה 56

קאסיה מראה שיש על מי לסמוך בשער. חוסה בעט כדור חופשי נהדר מ-25 מטרים, השוער התעופף והדף לקרן.

דקה 62

חסה העביר משמאל כדור רוחב נהדר לעברו שרונאלדו, שהיה בנבדל קטן. הקוון לא הניף את הרגל והפורוטוגלי שלח רגל קדימה אך זו רק שפשפה את הכדור שהמשיך החוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי