"גביע אחרון של בראבו": ברצלונה מחכה לסביליה

יעזוב אחרי המשחק? בראבו
יעזוב אחרי המשחק? בראבו |

השוער, שצפוי לעבור לאנגליה, נמצא במוקד. ואיך קשור רונאלדיניו למשחק?

(גודל טקסט)

אחרי שניצחה 0:2 ברמון סאנצ'ס פיחואן בתחילת השבוע, ברצלונה תארח הערב (23:50, שידור ישיר בספורט1) את סביליה למשחק הגומלין במטרה לזכות בתואר הראשון של העונה – הסופרקאפ הספרדי. 

המשחק ייפתח ב-23:00 שעון ספרד בגלל החום הכבד. לואיס אנריקה מודע לכך שזו שעה מאוחרת עבור המקומיים וקרא לאוהדים להגיע. אגב, הפעם האחרונה ששתי הקבוצות נפגשות בשעה מאוחרת כזו בקאמפ נואו הייתה אי שם ב-2003, אז בחור בשם רונאלדיניו כבש את שער הבכורה שלו בבארסה.

מלבד התואר הראשון של העונה, משחק הגומלין יעמוד גם בסימן קלאודיו בראבו. על פי הדיווחים, השוער הצ'ילאני כבר סיכם את תנאיו במנצ'סטר סיטי והוא עשוי לערוך הערב את הופעתו האחרונה בברצלונה, בה שימש כשוער הליגה בשנתיים האחרונות. "הגביע האחרון של בראבו. הוא יגן על השער בידיעה שהוא עם רגל וחצי בסיטי", נכתב ב"מונדו דפורטיבו". 

יחגגו תואר ראשון העונה? (gettyimages)

בתוך כך, בברצלונה מנסים לסגור את העברתו מוולנסיה של דייגו אלבס, שאמור לשמש כגיבוי למארק אנדרה טר שטגן. במקביל, גם סביליה מעוניינת בשירותיו של השוער הברזילאי הוותיק. שחקן אחר של ולנסיה שקרוב להצטרף לאלופה הוא החלוץ פאקו אלקאסר, עליו מוכנה לשלם בארסה כ-30 מיליון יורו ולהוסיף את מוניר אל חדאדי.


המועמד לבוא במקום בראבו. דייגו אלבס (gettyimages)

אנדרס אינייסטה וז'רמי מתייה לא יעמדו הערב לרשותו של לואיס אנריקה אחרי שנפצעו במשחק בסביליה. דניס סוארס ולוקה דין צפויים להחליף אותם בהרכב. אנדרה גומש וסמואל אומטיטי, שני שחקני רכש אחרים, צפויים לקבל דקות אחרי שנשארו על הספסל במשחק הקודם. 

הרכבים משוערים

ברצלונה: קלאודיו בראבו; סרג'י רוברטו, ג'רארד פיקה, חבייר מסצ'ראנו, לוקה דין; סרחיו בוסקטס, דניס סוארס, איבן ראקיטיץ'; ארדה טוראן, ליאו מסי, לואיס סוארס.

סביליה: סרחיו ריקו; מריאנו, דויד קרמונה, גבריאל מרקאדו, דייגו גונסאלס; סטיב אנזונזי, פרנקו ואסקס, קרלוס קוראה, ויסנטה איבורה; ויטולו, לוסיאנו וייטו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי