"כבר רץ": אופטמיות בריאל בנוגע לרונאלדו

יגיע לגומלין מול סיטי? רונאלדו
יגיע לגומלין מול סיטי? רונאלדו |

הראש של מדריד בגומלין מול סיטי. וגם: מספר הפציעות המדהים שספגו השחקנים

(גודל טקסט)

לריאל מדריד מצפה בשבת משחק ליגה קשה מול ריאל סוסיאדד, אותו היא חייבת לנצח כדי להישאר במירוץ לאליפות. למרות זאת, בתקשורת הספרדית עסוקים כמעט אך ורק בגומלין מול מנצ'סטר סיטי ויותר מהכל, במצבו של כריסטיאנו רונאלדו.

ב"מארקה", עיתון הספורט שמזוהה עם מדריד, מנסים לשדר אופטימיות בנוגע לכוכב הפורטוגלי, שכזכור החמיץ את המשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות. "הוא כבר רץ", נכתב בכותרת של העיתון שם סופר כי רונאלדו עבד במשך שש שעות ביום חמישי על מנת לחזור לכשירות.

זינדין זידאן כבר לא יכול לחכות למפגש המכריע עם הסיטיזנס. "אני בטוח שהגומלין יהיה לילה מרהיב של כדורגל", טען הצרפתי, "זה יהיה לילה גדול לכל שחקן, כי האוהדים ישמרו עליהם. אנחנו צעד אחד מהגמר וזקוקים לאוהדים". על החוויה שלו כמאמן אמר: "ארבעת החודשים האחרונים היו פנומנלים. אני מרוצה מההתקדמות, אבל יש מקום לשיפור".

#LaPortada Ya corre pic.twitter.com/D5bqPoqYi4

— MARCA (@marca) April 28, 2016

בתוך כך, מצבה של ריאל לא קל מבחינת מצבת הפצועים שלה. מלבד רונאלדו, גם כרים בנזמה עדיין פצוע ובספק לגומלין מול סיטי. החלוץ הצרפתי מרד בצוות הרפואי של ריאל ומקבל טיפול אצל פזיותרפיסט שפוטר בעבר מהמועדון. אגב, השחקנים דרשו כבר בקיץ להחליף את הצוות הרפואי, וכיום מתברר כי הדרישה שלהם לא הגיעה משום מקום. 

ריאל מדריד סבלה העונה כבר מ-26 פציעות שונות – כך שברור שמשהו לא עובד כראוי בנושא הרפואי. בספרד מדווח כי רונאלדו תומך בהעסקתו של דומינגו דלגאדו, שבין היתר סייע רפואית לרפאל נאדל ופאו גאסול.

כאמור, בשבת תתארח ריאל באנואטה של סוסיאדד, "בית הקברות" לקבוצות גדולות. רונאלדו ובנזמה כמובן ייעדרו מהסגל של זידאן, שעשוי להעניק מנוחה גם לגארת' בייל. הוולשי נמצא בכושר מצוין, אבל זיזו שוקל שלא לסכנו לפני הגומלין מול מנצ'סטר סיטי.


בייל, עשוי לנוח מול סוסיאדד (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי