"כולנו מסי": ברצלונה בקמפיין למען ליאו

|

"רוצים שיידע שהוא לא לבד", נכתב באתר המועדון. נשיא הליגה מודאג

(גודל טקסט)

בעקבות גזר הדין שהוטל עליו בבית המשפט הספרדי, ברצלונה יצאה היום (שבת) בתמיכה פומבית בליונל מסי. אלופת ספרד יצאה בקמפיין בו היא קוראת לאנשי הרשתות החברתיות להביע תמיכה בכוכב הגדול  עם ההאשטאג "כולנו ליאו מסי". (בספרדית: todossomosleomessi#). 

"אנחנו רוצים שליאו יידע שהוא לא לבד. כל החברים, אוהדים, ספורטאים, התקשורת וכל השאר מוזמנים להשתתף", נכתב באתר הרשמי של ברצלונה.

It's time to show our support: #WeAreAllLeoMessi. Add your voice to the campaign  https://t.co/ld9dyidoXOpic.twitter.com/mNnfeZxl17

— FC Barcelona (@FCBarcelona) July 9, 2016

מסי אמנם לא צפוי לרצות את 21 חודשי המאסר שנגזרו עליו בפרשת העלמת המס, אך נשיא הליגה הספרדית חושש שזה עלול להשפיע על החלטתו האם להישאר בברצלונה: "ברור שאני פוחד שדבר כזה יקרה. אני לא חושב שהוא פושע ומקווה שזה יתברר בבית המשפט העליון".

 

חוויאר טבאס התייחס לסוגיה כשזומן לכנס בברצלונה, שארגן האיחוד האירופי, בנושא הימורים ומכירת משחקים: "מסי שילם יותר מ-160 מיליון יורו במיסים למדינה. זה כסף ששימש לבניית ביתי חולים וכבישים. בליגה הספרדית לא חושבים שהוא אשם ויודעים שיש לנו זכות שהוא משחק אצלנו".

 

 

"עם זאת, אני לא חושב שיש רצון לתפוס דווקא את מסי או ברצלונה", המשיך טבאס, "עולם הספורט מתמודד עם הבעיה הזאת (העלמת המיסים) ואלה דברים שיש לחקור. עם זאת, הבעיה הגדולה ביותר של הספורט העולמי היא מכירת המשחקים. בכל יום יש בין חמישה לשישה משחקים שתוצאתם נקבעה מראש".

 

אגב, טבאס טען בראיון מוקדם יותר  ב"אס", כי העונש שהוטל על מסי הוא לא 21 חודשים כפי שפורסם, אלא שלושה עונשים חופפים של שבעה חודשים כל אחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי