"ליאו מסי סבור שלואיס אנריקה לא מעורב"

מסי ולואיס אנריקה. אין ראיית עולם ברורה כמו שיש לדייגו סימאונה
מסי ולואיס אנריקה. אין ראיית עולם ברורה כמו שיש לדייגו סימאונה | צילום: Gettyimages

עורך "מונדו דפורטיבו" טוען: "השחקנים לא מאמינים בדרך שלו". מאטס הומלס יצטרף?

(גודל טקסט)

תוכנית הטלוויזיה הפופולארית  "אל צ'ירינגיטו" עסקה גם בשאלה היכן נעלמה שלישיית MSN של ברצלונה ומה גרם למשבר האחרון של הקבוצה. עורך ה"מונדו דפורטיבו" בעבר אדוארדו אינדה חשף סודות מחדר ההלבשה של ברצלונה ואמר: "חלק מהשחקנים, ובהם ליונל מסי, סבורים שלואיס אנריקה לא מספיק מעורב בניהול המשחק. שחקנים רבים סבורים שאנריקה לא ממש מכוון אותם באימוני, אין לו כיוון טקטי ואין ראיית עולם ברורה כמו שיש למשל לדייגו סימאונה".

 

הוא חשף שהשחקנים נדהמו כאשר לפני הגומלין מול אתלטיקו מדריד אנריקה דיבר איתם רק ארבע דקות באסיפת הסיכום בבית המלון בעוד שבדרך כלל הוא מדבר איתם 40 דקות. "כל עוד היו ניצחונות לברצלונה החולשה של אנריקה כמאמן לא בלטה בגלל שהוא נסמך על היכולת של מסי, סוארס וניימאר, אבל ברגע משבר הם מצפים מהמאמן להיות האוטוריטה והוא לא כזה", אמר העיתונאי.

 

 

בנוסף חשף העיתונאי שניימאר עשוי לעזוב את ברצלונה נוכח הירידה הגדולה ביכולתו וריאל מדריד עושה מאמצים גדולים לרכוש אותו בקיץ הקרוב. כמו כן נטען שליונל מסי תשוש פיזית ומנטלית ולא מסוגל יותר לסחוב את הקבוצה.

 

אימוני ברצלונה. " אין לו כיוון טקטי" (gettyimages)

 

במקביל "מונדו דפורטיבו" פרסם, כי שחקני ברצלונה נשבעו לזכות בתואר האליפות ולהקדיש אותו לאוהדים שתמכו בהם בזמנים הקשים. לפי העיתון השחקנים התרגשו מאוד לראות את תגובת האוהדים אחרי ההפסד לוולנסיה 2:1.

 

 ברצלונה תשחק מחר מול לה קורוניה בחוץ ב-21:00 באחד המשחקים הכי מכריעים ביותר שלה בשנים האחרונות. אם תפסיד היא תהיה על מסלול התרסקות ודאי. השחקנים ינסו לחקות את ההישג של עונת 2009/10 בו ניצחו את כל חמשת המשחקים האחרונים של העונה. אם יעשו זאת גם הפעם הם יזכו באליפות בלי קשר למה שיעשו אתלטיקו וריאל מדריד.

 

דניס סוארס קשר ויאריאל שתשחק מחר (רביעי) נגד ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו (23:00) הבטיח לעשות הכל כדי שברצלונה תזכה באליפות, אולי בחשיבה על הקיץ, אז הוא עשוי לחזור לבירת קטאלוניה: "אנחנו נלחמים על הכרטיס לליגת האלופות. הקבוצה שלנו היא היריבה הכי חזקה שנשארה לריאל מדריד. אני מאמין שברצלונה תזכה בתואר בגלל שיש לה לוח משחקים נוח יותר".

 

הומלס. יחזק את הגנת ברצלונה? (gettyimages)

 

על חזרתו האפשרית לבארסה ממנה הושאל לצוללת הצהובה אמר: "כבר בחורף המאמן אנריקה רצה אותי. נראה מה יהיה בסיום העונה. כרגע אני לא חושב על זה. יש לנו משימות בליגה ובליגה האירופית נגד ליברפול".

 

במקביל, העיתון הגרמני "בילד" פרסם שברצלונה שוב מתעניינת במאטס הומלס בלם בורוסיה דורטמונד. האחראי על הרכש, אריידו בריידה, עקב אחרי הומלס שחתום עד 2017. ההפסדים האחרונים של בארסה הוכיחו שהם בצרות בעיקר בהגנה. מחירו של הומלס הוא 32 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי