"רונאלדו רוצה לשחק, אבל צריך לפעמים לנוח"

רוצה תמיד לשחק. רונאלדו
רוצה תמיד לשחק. רונאלדו | צילום: gettyimages

מאמן ריאל דיבר על ספסול הכוכב הפורטוגלי, ורמז על עתידו במועדון

(גודל טקסט)

ריאל מדריד נקלעה לתקופה לא טובה שכוללת ארבע תוצאות תיקו רצופות שערערו את המקום הראשון בליגה ובליגת האלופות. 

בראיון גדול שהעניק זינדין זידאן לתקשורת בצרפת, דיבר על המצב של הבלאנקוס: "הבעיה של ריאל מדריד היא פסיכולוגית ולא פיזית. נצטרך למצוא פיתרון לארבע תוצאות תיקו". 

אחת הפרשיות הגדולות לאחרונה הייתה זו של ספסולו של כריסטיאנו רונאלדו ב-2:2 מול לאס פאלמאס בה נתפס הכוכב הפורטוגלי כשהוא מקלל את זידאן: "אני עושה רוטציות, כי שחקן שלא שיחק קודם לא יכול לשחק 90 דקות". 

"הבעיה היא שרונאלדו רוצה תמיד לשחק וזה בסדר אם הוא כועס שאני מחליף אותו. הוא רוצה כל הזמן לתרום לקבוצה וזה מצוין, אבל אני מאמין ששחקן לא יכול לשחק 60 משחקים בעונה. אחרי היורו והפציעה הוא צריך לנוח. אחרי מונדיאל 1998 חזרתי מוקדם מדי וסבלתי מעונה גרועה", סיכם הצרפתי.

על כרים בנזמה שלא משחק הרבה העונה אמר: "היו לו בעיות פיזיות. אחר כך הוא התגבר עליהם ושיחק טוב, ובמשחק האחרון הוא שיחק 25 דקות עם כאבים וזה חבל. היה לו זמן להתאושש עכשיו יש לו אמביציה להיות הכי טוב. הוא רוצה לשחק שוב בנבחרת".


יש לו מוטיבציה. בנזמה (gettyimages)

לגבי העובדה שאין לו שחקן מחליף לקשר האחורי קאסמירו סיפר: "יש לי שני שחקנים לכל עמדה חוץ מהברזילאי. היה לי את מרקוס יורנטה, שהוא שחקן צעיר מצוין וללא ספק עוד ישחק בריאל מדריד, אבל השאלנו אותו לאלבס שיצבור קצת ניסיון". 

על העבודה שלו בקבוצה: "אני מגיע בשמונה בבוקר והולך ב-11 בלילה. אנחנו מקליטים את כל האימונים שלנו ואני צופה בכל אחד מהם על מנת ללמוד ממנו". 

זידאן התייחס גם לעתידו בתור מאמן: "כמה זמן אהיה עוד בריאל? חצי שנה, שנה, אולי עוד כמה עונות. לא יודע. אני נהנה מהרגע. אני מאושר מכך שקיבלתי הזדמנות בלתי רגילה לאמן את ריאל".


זידאן. מאמן צרפת הבא? (gettyimages)

בנוסף, הוא שלל את האפשרות שיאמן את פאריס סן ז'רמן יום אחד בגלל הקשר שלו למארסיי, אבל הודה שסרב להצעה לאמן את בורדו. על נבחרת צרפת: "הכל יכול להיות בעתיד. כרגע יש לה מאמן והוא עושה עבודה טובה".

על בנו אנצו זידאן: "כרגע הוא מרוכז בריאל קסטיה, אבל אם אתה רוצה להתקדם אתה צריך לצאת ממנה. אני מאמין שתהיה החלטה לגביו בשנה הבאה". על רפאל וראן: "הוא משתפר מיום ליום. הוא עושה טעויות לפעמים וזה טבעי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי