1:2 לריאל על בילבאו, רונאלדו ספג שריקות בוז

רונאלדו. הבצורת נמשכת
רונאלדו. הבצורת נמשכת |

בנזמה ומוראטה כבשו לבלאנקוס שחזרו לפסגה. הפורטוגלי במשחק מביך

(גודל טקסט)

ריאל מדריד חזרה לפסגה הספרדית אחרי ניצחון לא קל 1:2 על אתלטיק בילבאו במשחק שסיפק הרבה יותר החמצות שיער מסמרות משערים. כארים בנזמה בדקה ה-7 והמחליף שלו אלבארו מוראטה בדקה ה-83 העניקו לבלאנקוס שלוש נקודות יקרות. בין לבין קבע סאבין שוויון בדקה ה-27 שהחזיק מעמד כמעט עד הסיום.

אבל הסיפור הגדול של המשחק היה כריסטיאנו רונאלדו. לא רק שהפורטוגלי לא כבש ונותר על שני שערי ליגה, אלא החמיץ שתי הזדמנות ענקיות, בדקות הסיום של המחצית הראשונה והשנייה. רונאלדו גם לא הפסיק לאבד כדורים ושמע שריקות בוז מהקהל שלו בברנבאו.

המארחת פתחה חזק ואיסקו פרץ מימין ומצא את בנזמה שקבע 0:1 לריאל. האורחים לא נשברו אלא החלו לתקוף את השער של ריאל ובדקה ה-27 ניצל סאבין טעות קשה של פפה וקבע 1:1. ואז הגיע רגע ש-CR7 ירצה לשכוח. רונאלדו פרץ מימין, עבר שחקן ומול איראיסוס שוער בילבאו פשוט בעט לו לידיים.

מוראטה. הציל את ריאל מתיקו שלישי רצוף בבית (AFP)

המחצית השנייה היתה העתק של הראשונה: משחק מהיר, לא תמיד מדויק ושלל הזדמנויות. אינקי וויליאמס החמיץ שתי הזדמנויות מעולות וראה את מוראטה דוחק מקרוב פנימה את ה-1:2 לריאל. אגב, אם הבלאנקוס היו מסיימים בתיקו זאת היתה הפעם הראשונה מאז עונת 1969/70 שהם היו מסיימים שלושה משחקים רצופים בברנבאו בתיקו.

הבאסקים יצאו לחפש את השוויון ומנגד נותר הפורטוגלי לבד מול השוער בדקה האחרונה אבל בעט כדור חלש ואיראיסוס לא התקשה להדוף.

מהמצב הזה רונאלדו לא כבש (AFP)

 

ריאל מדריד: קיילור נבאס, דני קרבחאל, פפה, רפאל וראן, מרסלו, טוני קרוס, איסקו (לוקאס ואסקס, 65), מתאו קובאצ'יץ', גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו, כארים בנזמה (אלברו מוראטה 75).

 

אתלטיק בילבאו: גורקה איראיסוס, איניגו לקווה, בנייאט אצ'בריה, אמריק לאפורט, אנריק סאבוריט (איקר מוניאנין 87), מיקל סן חוסה, מיקל ריקו, איניאקי וויליאמס, חאבייר אראסו, ראול גארסיה (אנדר איטורספה 76), סאבין מרינו (מרקל סוסאטה 78).

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי