אינייסטה יחתום לכל החיים, מסצ'ראנו עד 2019

יישאר בבארסה לכל החיים?
יישאר בבארסה לכל החיים? |

בברצלונה עושים ככל שביכולתם כדי לשמור על השלד. גם סוארס ישתדרג?

(גודל טקסט)

כמו ריאל, גם ברצלונה מנסה לשמור על הכוכבים. נראה כי השחקן הבא שיחתום על הארכת חוזה יהיה הארגנטיני חאבייר מסצ'ראנו, שלטענת ה"מונדו דפורטיבו" יהפוך מחר רשמית לשחקן המועדון עד 2019.

 

חוזהו של הקשר/בלם מסתיים ביוני 2018 ולאור הדיווח האחרון בספרד נראה כי הצדדים הגיעו על הסכמה להאריך את ההתקשרות בעונה נוספת בלבד. 

 

 

מסצ'ראנו בן ה-32 הגיע לברצלונה מליברפול ב-2010 והפך עם השנים לבלם לצדו של ג'רארד פיקה, על אף שקודם לכן כיכב כקשר. החתימה תתבצע ב-14:30 שעון ישראל ולאחר מכן יתייצב הבלם למסיבת עיתונאים לצד הנשיא ג'וזפ ברתומיאו.

 

מסצ'ראנו. הגיעו להסכמה על הארכת החוזה (Gettyimages)

 

במקביל ממשיכים במועדון לעבוד גם על החתמתו של אנדרס אינייסטה על חוזה לכל החיים. חוזהו הנוכחי של הקשר מסתיים בעוד כשנתיים, כשיהיה בן 34, בדומה למצב של מסצ'ראנו.

 

ה"ספורט" הקטאלוני מדווח שבארסה תציע לאינייסטה חוזה פתוח לפיו הוא יחליט מתי לפרוש וחוזהו יוארך מדי שנה מחדש וירוויח לפי הופעות במשחקים, אבל שכרו יועלה. המטרה להשאיר אותו במועדון גם אחרי שיתלה את נעליו בתפקיד ניהולי כלשהו בין עוזר מאמן, מאמן ב"לה מאסיה" תפקיד בהנהלת המועדון.

 

הקבוצה היתה רוצה לראות אותו מתחיל כמאמן נוער באותו מתווה שעשו פפ גווארדיולה ולואיס אנריקה במטרה להכשיר אותו בעתיד לאמן את הקבוצה הבוגרת ובמקביל מעוניינת להאריך גם את חוזיהם של לואיס סוארס, מארק-אנדרה טר-שטגן ואיבן ראקיטיץ'.


קאנסלו שומר על פליפה לואיס, בקרוב בבארסה? (AFP)

 

ה"מונדו דפורטיבו" פרסם שברצלונה הולכת בינואר בכל הכוח על המגן הימני של ולנסיה ונבחרת פורטוגל, ז'ואאו קאנסלו, שכבש פעמיים בנצחונות 0:6 על פורטוגל על אנדורה ואיי פארו. הוא אמור להחליף את אלייש וידאל שיימכר. אתלטיקו מדריד אף היא מעוניינת וכן קבוצות אנגליות ואיטלקיות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי