אינייסטה ייעדר שבועיים, מתייה ישוב אחרי הפגרה

אינייסטה
אינייסטה | צילום: Gettyimages

קשר ברצלונה נפצע בהופעה ה-594 שלו ועקף את פויול, הצרפתי בחוץ ל-3 שבועות

(גודל טקסט)

ברצלונה נראית מוכנה לליגה. הבלאוגרנה השיגה אמש (ראשון) 0:2 ברמון סאנצ'ס פיחואן של סביליה במפגש הסופרקאפ הספרדי הראשון.

 

המאמן לואיס אנריקה, רשם ניצחון ראשון כמאמן באצטדיון של סביליה אמר אחרי המשחק: "זה עוד לא נגמר, אבל עשינו צעד גדול קדימה לזכייה בגביע ביום רביעי. אנחנו פייבוריטים גדולים לזכות בתואר כעת ואני מרוצה מאוד מהמשחק שלנו. שיחקנו משחק מצוין כי שינינו כמה דברים. כל השחקנים גילו יכולת גבוהה, אבל נצטרף את כולם בגלל שבקרוב נשחק כל שלושה ימים".

 

 

הבשורה הרעה הגיעה מאנדרס אינייסטה. הקשר הוותיק שרשם 594 הופעות בברצלונה ועקף את קרלס פויול בדרך למקום השני בהיסטוריה של המועדון אחרי צ'אבי ספג מכה בברכו ולאחר שעבר סדרת בדיקות הודיע המועדון כי הוא ישוב למגרשים בעוד כשבועיים, כך שהוא יחמיץ את מחזור פתיחת העונה נגד בטיס. גם הבלם הצרפתי ז'רמי מתייה ספג פציעה והוחלף, והוא ישוב בעוד כשלושה שבועות, אחרת פגרת הנבחרות בספטמבר.

 

לואיס אנריקה שיבח את הקבוצה של חורחה סמפאולי: "אני אוהב את שיטת המשחק שלו, אבל לא חושב שצריך לעשות השוואות עם המאמן הקודם אונאיי אמרי. בכל פעם שהכדור לא אצל סביליה הם לחצו אותנו ולא הרגשנו עם זה נוח".

 


מסי ומוניר, נראו מצוין (Gettyimages)

 

ליאו מסי, סרחיו בוסקטס ולואיס סוארס קיבלו את הציונים הכי גבוהים בתקשורת. "היו כמה אוהדים ביציע של סביליה שניסו לגנוב את ההצגה מהשחקנים במקום לראות אותנו משחקים", התייחס האורוגוואיי לבוז והקללות שספג.

 

"מצדי שיעשו מה שהם רוצים אני מדבר על המגרש. התוצאה הזאת נפלאה עבורנו בעיקר כשנשחק את הגומלין בבית. לא היה לנו קל בתחילת המשחק בגלל שלא ידענו בדיוק באיזה טקטיקה הם ישחקו עם המאמן החדש, אבל בהמשך התאמנו את עצמנו", סיכם.

 


שער ראשון בסופרקאפ הספרדי, סוארס (Gettyimages)

 

החלוץ האורוגוואי השלים הישג כאשר כבש שער בכל ששת המפעלים האפשריים של ברצלונה. זה היה שערו ה-85 עבור ברצלונה – 56 בליגה, 15 באלופות, 7  גביע הספרדי, 5 בגביע העולם לקבוצות ושער בסופרקאפ האירופי והספרדי כל אחד.

 

בברצלונה היו מאושרים מההופעה של המגן לוקה דין ומהבישול של ארדה טוראן עם החזה לסוארס. הקשר הטורקי נראה לראשונה בעניינים אחרי חצי עונה מאכזבת. גם מוניר אל-חדידי שהחליף את טוראן כבש ושוב העלה את השאלה האם בארסה צריכה חלוץ רביעי.

 


ארדה טוראן, קיבל מחמאות (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי