אינייסטה: "אף אחד לא הבטיח שזה יהיה קל"

אינייסטה
אינייסטה | צילום: Gettyimages

קשר בארסה משדר אופטימיות לקראת אתלטיקו. מסצ'ראנו: "דבר לא השתנה"

(גודל טקסט)

אחרי שלושה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון ואובדן כמעט כל הפער בפסגה, העונה של ברצלונה צפויה לקבל תפנית ביום רביעי הקרוב, חיובית או שלילית. אלופת אירופה תתארח אצל אתלטיקו מדריד למשחק הגומלין ברבע גמר ליגת האלופות, אחרי שניצחה 1:2 בקאמפ נואו.

העפלה של בארסה לחצי גמר הצ'מפיונס קרוב לוודאי תעניק לשחקנים "פוש" גם לקראת הישורת האחרונה בליגה. הדחה, והמשבר עלול להפוך עמוק יותר, ואולי להביא גם לאובדן האליפות בסופו של דבר. ברצלונה ניצחה את אתלטיקו בכל שבעת המפגשים האחרונים (בכל המסגרות), אבל כעת תסתפק גם בתיקו. 

בעקבות סדרת האכזבות האחרונה בליגה, אנדרס אינייסטה פנה לחשבון הטוויטר שלו וכתב: "אף אחד לא אמר שזה יהיה קל. אנחנו רוצים להשיג את כל המטרות שלנו פעם נוספת, ונעשה את זה ביחד". גם חבייר מסצ'ראנו ניסה לעודד ואמר: "לקחנו רק נקודה מ-9 בליגה, אבל אנחנו עדיין ראשונים ומגיעים לקלדרון עם יתרון כך שלא השתנה כלום בעצם". 

העיתון "אס", המזוהה עם ריאל מדריד, ניתח את מצבה של ברצלונה וטען שליאו מסי וניימאר נעלמו במשחקים האחרונים וזו הסיבה לכשלונות בליגה. "בברצלונה אף אחד לא שואל מה קרה לקבוצה, אלא מה קרה לכוכבי העל מסי וניימאר", נכתב. לטענת העיתון, להכרעות ברבע גמר ליגת האלופות עשויה להיות השפעה מכרעת גם על המירוץ לאליפות בליגה.

ניימאר, כך מתברר, ירד ב-50 אחוזים מהתפוקה שלו בליגה. ב-14 משחקי הליגה הראשונים כבש הברזילאי 14 שערים וב-14 הנוספים רק 7 שערים. הוא תרם גם פחות למשחק הקבוצתי מאז חזרתו של מסי – חמישה בישולים בלבד – דבר שמשפיע על התוצאות של בארסה. 

למרות הכל, כ-40 אחוזים מגולשי "אס" סבורים שברצלונה תזכה בסופו של דבר באליפות ה-24 בתולדותיה. 30.2 אחוזים הצביעו לאתלטיקו מדריד ו-29.9 נתנו את הקול שלהם לריאל מדריד. זה בוודאי הרבה יותר צמוד מאשר אם היו עושים סקר כזה לפני שלושה שבועות.


ירידה חדה במספרים. ניימאר (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי