איסקו: הייתי צריך משחק כזה בשביל הביטחון שלי

איסקו. יכול להיות רגוע
איסקו. יכול להיות רגוע | צילום: gettyimages

קשר ריאל שהצטיין ב-1:6 רגוע: "זידאן האמין בי". והנתון המדאיג של ה-BBC

(גודל טקסט)

כל כך הרבה לחץ השתחרר מריאל מדריד וכריסטיאנו רונאלדו. הבלאנקוס רשמו ניצחון ראשון אחרי ארבעה תוצאות תיקו רצופות בכל המפעלים והשיגו 1:6 מוחץ מול ריאל בטיס בחוץ. הפורטוגלי הבקיע שער ליגה שני העונה אחרי חודש ויום. 

מי שהיה כוכב הערב הוא איסקו. הקשר שהיה כבר בדרך החוצה מריאל מדריד כבש צמד ונבחר למצטיין במשחק . השער שלו ב-1:5 הזכיר לרבים בספרד שער דומה של איבן דה לה פניה כוכב ברצלונה בעונת 1995/96. 

איסקו אמר בסיום: "הייתי חסר ביטחון, אבל זינדין זידאן האמין בי מהרגע הראשון. הייתי צריך משחק כזה כדי להעלות את הביטחון שלי. הדרך הכי טובה היא לשחק כמה שיותר. כשהדברים לא הולכים אתה צריך לקחת יוזמה ולעבוד קשה יותר. הקבוצה היתה מפוקסת מהרגע הראשון והפגנו מחצית ראשונה גדולה". 

גם זיזו הרגיש שהלחץ יורד ממנו: "אחרי ארבע תוצאות תיקו היינו צריכים להפגין משחק גדול ולהצהיר שאנחנו על המפה, כי אין קבוצות חלשות בליגה. התחלנו חזק מאוד את המשחק והיה קשה ליריבה להגיב במצב כזה. המטרה שלנו כעת תהיה להמשיך לשחק ברמה הנוכחית. מקווה שלא נצטרך לעבור שוב סדרה של חוסר נצחונות". על איסקו אמר: "הוא היה מצוין. כבש שניים ושיחק קבוצתי היטב".
 

#LaPortada '¡Qué poderío!' pic.twitter.com/GsPoaXtSr6

— MARCA (@marca) October 15, 2016


מרסלו התאושש מהפציעה, חזר לשחק וכבש בדקה ה-39. בכך הוא הפך לכובש ה-14 של ריאל העונה, מה שמראה שה-BBC הפכו לפחות דומיננטיים. גארת' בייל וכרים בנזמה מובילים עם 3 שערים וכל השלישיה כבשה בסכך הכל שמונה שערים ביחד מתוך 22 שערי הקבוצה בליגה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי